کد خبر : 180913
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
-

آموزشگاه زبان در غرب تهران

آموزشگاه زبان در غرب تهران

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، در این متن سعی داریم شما را با یکی از بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آشنا کنیم تا هر چه‌ بهتر برای آینده خود تصمیم‌گیری کنید. مرکز زبان گات با یک دهه سابقه درخشان در امر تدریس زبان‌های خارجی اعم از زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی،

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، در این متن سعی داریم شما را با یکی از بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آشنا کنیم تا هر چه‌ بهتر برای آینده خود تصمیم‌گیری کنید.

مرکز زبان گات با یک دهه سابقه درخشان در امر تدریس زبان‌های خارجی اعم از زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی، زبان فرانسه، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی، زبان چینی، زبان کره‌ای، زبان ژاپنی، زبان اکراینی، زبان سوئدی، زبان هلندی، زبان اسپانیایی، زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و … توانسته رضایت و خشنودی تمامی زبان آموزان را از کیفیت آموزش، اساتید، کارکنان، کارشناسان، منابع آموزشی و محیط آموزشی جلب کند.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان در غرب تهران

موفقیت زبان آموزان در عرصه‌های بین‌المللی قطعاً مستلزم رعایت استانداردهای آموزشی همراه با مدیریت واحد است که موسسه زبان گات تمامی فاکتورهای یک آموزشگاه زبان خوب و درجه‌یک را در کنار هم دارد. در این بخش به چند مورد از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید:

· ایجاد دوره‌های متنوع آموزشی (ترمیک یا گروهی، تدریس خصوصی، نیمه‌خصوصی، فشرده، فوق فشرده و آنلاین)

· وجود چندین شعبه در مناطق مختلف تهران و برخی شهرستان‌ها تنها برای دسترسی آسان و راحت زبان آموزان در تمامی بخش‌های کشور

· آموزش بیش از ۲۰ زبان رایج و خاص در تمامی شعب مرکز زبان گات

· سیستم آموزشی واحد و یکپارچه زیر نظر یک مدیر

· ارزیابی اساتید قبل از استخدام و در حین فعالیتشان در مجموعه گات

· برگزاری ورک‌شاپ‌های بین‌المللی زیر نظر اساتید و کارشناسان بین‌المللی برای بالا بردن سطح علمی اساتید

· برگزاری آزمون رنکینگ تست برای ارزیابی هر چه‌بهتر اساتید

· وجود کارشناسان و مشاورین مجرب آموزشی جهت راهنمایی بهتر زبان آموزان قبل از ثبت‌نام و راهنمایی آن‌ها حین تحصیل در آموزشگاه زبان گات

· محیط آموزشی مطلوب و جذاب برای خردسالان، کودکان و نوجوانان

· وجود اساتید حرفه‌ای، تحصیل‌کرده، باسابقه و Native

· منابع آموزشی استاندارد و کاربردی

· به‌کارگیری روش‌های تدریس مؤثر و به‌روز

درباره مرکز زبان گات

در این مجموعه آموزشی، دوره‌های آمادگی در آزمون آیلتس و تمامی آزمون‌های زبان‌های خارجی، کلاس‌های تربیت مدرس (T.T.C) و کلاس‌های بحث آزاد نیز برگزار می‌شود که برای اطلاع بیشتر از تاریخ برگزاری کلاس‌ها، میزان شهریه، تعیین سطح و دیگر خدمات این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت آموزشگاه زبان گات مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره‌های روی سایت برای مشاوره تخصصی رایگان توسط سوپروایزر موسسه وقت بگیرید.

برای این که تمامی امور مرتبط با آموزشگاه زبان بانظم، اصول و مقررات انجام شود، مستلزم مدیریتی حرفه‌ای و فردی کاردان است تا با برنامه‌ریزی طولانی‌مدت، زبان آموزان را در پیشبرد اهدافشان کمک کند، در واقع مدیریت حرفه‌ای از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه زبان در غرب تهران به شمار می‌رود. مجموعه گات در تمام نقاط تهران و برخی شهرستان‌ها آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + بیست =