کد خبر : 180991
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

آسمان مازندران در تاسوعا بارانی و عاشورا نیمه‌ابری است

آسمان مازندران در تاسوعا بارانی و عاشورا نیمه‌ابری است

به گزارش قائم آنلاین، در هفتاد و نهمین روز از تابستان شاهد بارش‌های سیل‌آسای باران در شهرهای مازندران هستیم. بارش باران در روزهای پایانی تابستان درحالی آغاز شد که بارش‌های پاییزی را یادآور می‌شود. طی سال‌های اخیر به‌دلیل تغییرات اقلیمی شاهد تغییر در نوع و شدت بارش‌ها هستیم به‌طوری‌که بارشی را که طی روزهای متوالی

به گزارش قائم آنلاین، در هفتاد و نهمین روز از تابستان شاهد بارش‌های سیل‌آسای باران در شهرهای مازندران هستیم.

بارش باران در روزهای پایانی تابستان درحالی آغاز شد که بارش‌های پاییزی را یادآور می‌شود.

طی سال‌های اخیر به‌دلیل تغییرات اقلیمی شاهد تغییر در نوع و شدت بارش‌ها هستیم به‌طوری‌که بارشی را که طی روزهای متوالی باید شاهد باشیم در حد چند ساعت خلاصه می‌شود.

براساس نظرات کارشناسان آغاز بارش‌ها در شهریور ماه موجب کاهش شدت بارش‌های پاییزی شده که خیال مردم را از بابت خسارت‌های بارش‌های پاییزی تا حدی راحت می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،  اظهار کرد: شاهد بارش‌ باران همراه با روند کاهشی دما در استان مازندران هستیم.

احمد اسدی افزود: امروز آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری( در ارتفاعات گاهی مه آلود) با کاهش نسبی دما و از بعدازظهر و شب همراه با رگبار پراکنده ، وزش باد و احتمال رعدوبرق در استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: روز دوشنبه مصادف با تاسوعای حسینی آسمان مازندران به‌صورت نیمه ابری تا ابری (در ارتفاعات گاهی مه آلود) اواخر روز و شب همراه با رگبار پراکنده و وزش باد هستیم.

معاون هواشناسی مازندران تصریح کرد: روز سه شنبه (عاشورای حسینی) آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری در اواخر وقت با افزایش ابر ، وزش باد و بویژه در مناطق غربی استان با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اسدی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روزهای چهارشنبه تا جمعه  آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و به‌ویژه در غرب استان با بارش پراکنده خواهد بود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران تا پایان هفته به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =