کد خبر : 180686
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۱۵
-

جاده کندوان ۲ بامداد دو طرفه می‌شود

جاده کندوان ۲ بامداد دو طرفه می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،  علیرضا قدمی در گفت و گو ، گفت:  آمد وشد خودرو‌ها از شمال به تهران در جاده‌های هراز و چالوس پرحجم و نیمه سنگین و در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است. وی افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی آسمان استان نیمه ابری وسطح جاده‌ها خشک

به گزارش قائم آنلاین،  علیرضا قدمی در گفت و گو ، گفت:  آمد وشد خودرو‌ها از شمال به تهران در جاده‌های هراز و چالوس پرحجم و نیمه سنگین و در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی آسمان استان نیمه ابری وسطح جاده‌ها خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع شده است و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

قدمی افزود: آمدوشد خودرو‌ها در جاده هراز که قرار بود از آب اسک به رودهن ساعت ۱۸ روز گذشته یکطرفه شود به دلیل ترافیک عادی و روان لغو شد.

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس محدوده مرزن آباد به کرج از عصر روز گذشته خبر داد و افزود: این جاده ساعت ۲ بامداد امروز دو طرفه می‌شود.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =