کد خبر : 180609
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به روز آخر کشیده شد

تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به روز آخر کشیده شد

به گزارش قائم آنلاین، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شامگاه پنج شنبه مسابقه بین تیم‌های گلساپوش یزد و موج سواران نوشهر بود که در اتفاقی عجیب و تیم نوشهری برای مسابقه با تیم گلساپوش یزد حاضر نشد. با وجود حضور داوران و آماده بودن محل برگزاری مسابقه و تیم میزبان، تیم

به گزارش قائم آنلاین، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شامگاه پنج شنبه مسابقه بین تیم‌های گلساپوش یزد و موج سواران نوشهر بود که در اتفاقی عجیب و تیم نوشهری برای مسابقه با تیم گلساپوش یزد حاضر نشد.

با وجود حضور داوران و آماده بودن محل برگزاری مسابقه و تیم میزبان، تیم موج سواران نوشهر حاضر به انجام مسابقه نشد و طبق مقررات، گزارش برگزار نشدن این مسابقه توسط ناظر اعزامی به فدراسیون اعلام می‌شود.

طبق قوانین، در صورت عدم حضور تیم برای برگزاری مسابقه نتیجه سه بر صفر به نفع تیم مقابل که با تمام بازیکنان و کادر فنی حاضر شده باشند خواهد بود.

با توجه به اینکه فاصله امتیازی تیم اول و دوم جدول دو امتیاز است در نهایت چهره تیم قهرمان در روز پایانی مسابقات مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است در یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، مقام سومی تیم فوتبال ساحلی ایفا سرام اردکان قطعی شد و بازی پایانی برای این تیم تشریفاتی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 4 =