کد خبر : 180561
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
-

آمادگی پلیس مازندران برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی محرم

آمادگی پلیس مازندران برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی محرم

به گزارش قائم آنلاین، مهدی باقری در  گفت و گو ، گفت: پلیس همچون سنوات گذشته با بهره گیری از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، به مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا در

به گزارش قائم آنلاین، مهدی باقری در  گفت و گو ، گفت: پلیس همچون سنوات گذشته با بهره گیری از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، به مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا در شهرهای استان توصیه کرد: از نصب هرگونه داربست و دایر کردن تکایا و ایستگاه های صلواتی در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود، خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه پارک دوبل و توقف در مقابل تکایا، مساجد، هیئت ها و دیگر اماکن عزاداری ممنوع است از عزاداران خواست از توقف در مقابل این مراکز خودداری کرده و ضمن همکاری با پلیس به تذکرات آن ها نیز توجه داشته باشند.

باقری درباره حرکت دسته های عزاداری به هنگام شب، افزود: ضروری است، مسئولان این هیئت ها علایم لازم ، نظیر شب رنگ را به همراه داشته باشند تا از تصادف خودروهای عبوری با آنان جلوگیری شود.

وی گفت: توصیه می شود در حرکت دسته های عزاداری و حین برگزاری مراسم به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها ، رعایت حال بیماران و افراد مسن مد نظر قرار گیرد.

این مسئول اظهار کرد: در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری و به ماموریت خودروهای امدادی نیز خللی وارد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام اینکه حرکت موتورسواران در میان دسته های عزاداری ممنوع است از راکبان موتور سیکلت خواست: قوانین رانندگی را رعایت کرده تا عزاداری بدون حادثه ای برای خود و دیگر شهروندان داشته باشند.

باقری از شهروندان خواست برای جلوگیری از ترافیک های سنگین در معابر درون شهری برای رفتن به هئیت ها و مراسم های عزاداری حتی المکان از آوردن خودرو های شخصی خودداری و برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =