کد خبر : 180502
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

پیکر شهید ولی الله صدرایی در سوادکوه تشییع شد

پیکر شهید ولی الله صدرایی در سوادکوه تشییع شد

به گزارش قائم آنلاین،  مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ولی‌الله صدرایی که پس از ۳۹ سال به زادگاهش بازگشت امروز در پل سفید برگزار شد. همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم تشییع شهید بزرگوار صدرایی،  صبح امروز پنج شنبه ۱۴ شهریور در پنجمین روز ماه محرم

به گزارش قائم آنلاین،  مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ولی‌الله صدرایی که پس از ۳۹ سال به زادگاهش بازگشت امروز در پل سفید برگزار شد.

همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم تشییع شهید بزرگوار صدرایی،  صبح امروز پنج شنبه ۱۴ شهریور در پنجمین روز ماه محرم ، از مسجد جامع پل سفید به سمت میدان امام این شهر برگزار شد.

پیکر این شهید والامقام پس از تشییع در پل سفید، در گلزار شهدای زادگاهش روستای شورمست آرام گرفت.

پیکر شهید نیروی انتظامی گروهبان یکم، ولی الله صدرایی که سال ۵۹ در منطقه عملیاتی سوسنگرد جاویدالاثر شد پس از سالها به استان مازندران بازگشت.

آیین وداع با شهید ولی‌الله صدرایی عصر دیروز در مسجد جامع شهر پل سفید برگزار شد.

همچنین مراسم وداع با شهید صدرایی شب گذشته در مسجد موسی ابن جعفر(ع) کوی صدرایی واقع در جنوب ساری هم برگزار شد. شهید صدرایی قبل از شهادتش، به همراه خانواده اش در محله کوی صدرایی ساری زندگی می کرد.

همچنین مراسم وداع با بسیجی شهید رضاعلی ابراهیم نژاد عصر روز یکشنبه ۱۷ شهریور در حسینه شهدای سپاه ناحیه بابل برگزار می‌شود.

پیکر این شهید والامقام ساعت ۹ صبح دوشنبه ۱۸ شهریور همزمان با تاسوعای حسینی از امامزاده قاسم بابل تا آرامگاه معتمدی این شهر تشییع  و به خاک سپرده می‌شود.

شهید بسیجی رضاعلی ابراهیم نژاد از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی بابل بود که ۱۱ اسفند سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکرش پس از سالها به زادگاهش بازگشت. از این شهید بزرگوار ، یک دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =