کد خبر : 180544
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
-

سفیر ایران در برزیل: مشکل صدور مجوز خروج سلاح تیراندازان برطرف شده است

سفیر ایران در برزیل: مشکل صدور مجوز خروج سلاح تیراندازان برطرف شده است

به گزارش قائم آنلاین، سید علی سقائیان در گفت‌وگو ، درباره عدم صدور مجوز خروج سلاح ملی‌پوشان تیراندازی ایران که موجب شده بود بازگشت تیم ملی با تاخیر انجام شود، گفت: از ابتدای دریافت خبر اعضای تیم با همکاران بنده در تماس هستند، خوشبختانه مشکل بلیت‌ها رفع و ایمیل تایید نیز ارسال شده است. وی

به گزارش قائم آنلاین، سید علی سقائیان در گفت‌وگو ، درباره عدم صدور مجوز خروج سلاح ملی‌پوشان تیراندازی ایران که موجب شده بود بازگشت تیم ملی با تاخیر انجام شود، گفت: از ابتدای دریافت خبر اعضای تیم با همکاران بنده در تماس هستند، خوشبختانه مشکل بلیت‌ها رفع و ایمیل تایید نیز ارسال شده است.

وی افزود: در این موضوع مشکل پر بودن پرواز بوده و مجوز سلاح هم بر طرف شده است. امیدوارم به زودی تیم ملی کشورمان به کشور باز گردند.

لازم به ذکر است، تیم ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه ایران که برای حضور در جام جهانی و کسب سهمیه المپیک در برزیل به سر می‌برند قرار بود به کشور بازگردند که عدم صدور مجوز خروج سلاح تیراندازان توسط پلیس برزیل باعث به تاخیر افتادن سفر آنها شد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی و مدیر تیم‌های ملی هم در این‌باره گفته بود؛ پلیس برزیل در صدور مجوز سلاح تیراندازان تعلل کرده است و علی‌رغم پیگیری بازیکنان و کادر ایران برای صدور سریع‌تر مجوز، این اتفاق نیفتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =