کد خبر : 180509
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
-

اعزام حدود ۳۰۰ روحانی به مساجد و تکایای آمل در محرم

اعزام حدود ۳۰۰ روحانی به مساجد و تکایای آمل در محرم

به گزارش قائم آنلاین، حجت السلام اسماعیل رمضانی در گفت‌وگو ، ضمن اشاره به عظمت ماه محرم گفت: هدف قیام امام حسین(ع) برای اصلاح امت بود، به همین خاطر حقیقت عبرت ها و درس های روز عاشورا در محافل باید گفته شود،  تا جامعه آن را به کار گیرد. وی با بیان اینکه اهداف روز

به گزارش قائم آنلاین، حجت السلام اسماعیل رمضانی در گفت‌وگو ، ضمن اشاره به عظمت ماه محرم گفت: هدف قیام امام حسین(ع) برای اصلاح امت بود، به همین خاطر حقیقت عبرت ها و درس های روز عاشورا در محافل باید گفته شود،  تا جامعه آن را به کار گیرد.

وی با بیان اینکه اهداف روز عاشورا عنوان کرد: سیره اهل بیت خودسازی و انسان سازی بوده است که در این ماه مردم به صورت خودجوش با شور و شعف در عزاداری ها شرکت می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل ادامه داد: دولت مردان برای این همه شور و شوق باید تسهیلاتی در نظر بگیرند، مخصوصا در خصوص اطعام دهی، مرغ،  شکر، قند، سهمیه و قیمت تعادلی در نظر گرفته شود تا پذیرایی برای عزاداران به خوبی انجام شود.

این مسئول به اعزام حدود ۳۰۰ روحانی در مساجد و تکایای شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: حدود ۹۵ روحانی از قم و مابقی از شهرهای اطراف، اصفهان، مشهد و خود شهرستان هستند که به مساجد آمل و روستاها اعزام شدند.

رمضانی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: گردهمایی مداحان شهرستان در بخش دشت سر با سخنرانی حجت السلام تقی زاده، گردهمایی روحانیون آمل به همراه مدیران موسسات قرآنی که در پیرامون بحث تحکیم خانواده در منبرها صحبت شد و همایش روحانیون آملی با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان در مسجد علامه برگزار شد تا مراسمات محرم را به خوبی و با کیفیت برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =