کد خبر : 180262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۴۵
-

هافبک سپیدرود: جنگندگی عامل پیروزی‌ سپیدرود است

هافبک سپیدرود: جنگندگی عامل پیروزی‌ سپیدرود است

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی محبوب مجاز در گفت‌وگو ، در رشت با اشاره به کسب پیروزی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: مقابل آبی‌های اهواز بازی را هجومی آغاز کرده و توپ و میدان در اختیارمان بود. وی با بیان اینکه گل دقایق پایانی نیمه نخست نقش بسزایی در افزایش روحیه تیم سپیدرود ایفا

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی محبوب مجاز در گفت‌وگو ، در رشت با اشاره به کسب پیروزی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: مقابل آبی‌های اهواز بازی را هجومی آغاز کرده و توپ و میدان در اختیارمان بود.

وی با بیان اینکه گل دقایق پایانی نیمه نخست نقش بسزایی در افزایش روحیه تیم سپیدرود ایفا کرد، افزود: سپیدرود روی یک حادثه از حریف عقب‌افتاده ولی روحیه جنگندگی تیم سپیدرود باعث شده تا سوت پایان مسابقه دست از تلاش برنداشته و برای پیروزی بجنگیم.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به دیدار هفته آتی سپیدرود مقابل شهرداری تبریز بیان کرد: دو پیروزی متوالی مقابل نیروی زمینی تهران و استقلال خوزستان باعث شده است به مکان هشتم جدول صعود کنیم، سپیدرود در دیدار مقابل شهرداری برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود و ماجراجویی تیممان تازه آغاز شده است.

تیزرو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم!

امیر تیزرو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اخراج در دقایق پایانی مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: نخستین کارت زردی که از داور دریافت کردم اشتباه بوده و به‌هیچ‌وجه خطایی مرتکب نشدم، این کارت تأثیر منفی بر روحیه‌ام گذاشت.

وی با بیان اینکه اخراج مقابل استقلال خوزستان باعث تلاش بیشتر بازیکنان سپیدرود شد، افزود: از بازیکنان، هواداران و کادر فنی تیممان که به دردسر افتادند عذرخواهی و در بازی‌های آتی این اخراج را جبران می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان سپیدرود گفت: تیممان رفته‌رفته شخصیت اصلی خود را پیدا می‌کند، برای هماهنگی نیاز به زمان داشته و می‌توانیم به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − نه =