کد خبر : 180179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
-

وزش بادهای شدید در خوزستان از امروز تا پنجشنبه

وزش بادهای شدید در خوزستان از امروز تا پنجشنبه

به گزارش قائم آنلاین، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو ، در اهواز، اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های پیش‌یابی، از امروز تا پنجشنبه شاهد وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در مناطق جنوبی، جنوب شرقی، غربی و قسمت‌هایی از مرکز استان خواهیم بود. وی افزود: به همین

به گزارش قائم آنلاین، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو ، در اهواز، اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های پیش‌یابی، از امروز تا پنجشنبه شاهد وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در مناطق جنوبی، جنوب شرقی، غربی و قسمت‌هایی از مرکز استان خواهیم بود.

وی افزود: به همین دلیل در این روزها برای ساعاتی احتمال پدیده گردوخاک موقت و کاهش دید افقی در مناطق اعلام شده وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: روند کاهش دما تا فردا ادامه خواهد داشت اما در روز پنجشنبه افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

وی در تشریح وضعیت جوی ۲۴ ساعت گذشته استان افزود: امیدیه و ایذه با دمای ۴۹/۱ و ۱۹/۸ به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، اهواز نیز در این بازه زمانی حداقل و حداکثر دمای ۳۳/۱ و ۴۷/۵ را تجربه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =