کد خبر : 180171
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

واگذاری سالن امام رضا(ع) سورک به قرارگاه جوادالائمه برای اتمام پروژه

واگذاری سالن امام رضا(ع) سورک به قرارگاه جوادالائمه برای اتمام پروژه

به گزارش قائم آنلاین، جواد اسفندیاری در گفت‌وگو ، درباره وضعیت سالن‌های ورزشی نیمه کاره میاندورود، اظهار کرد: در حال حاضر ما پنج سالن نیمه کاره در سورک، بزمین‌آباد و کیاپی، اسرم و جامخانه داریم. وی بیان کرد: سالن ورزشی امام رضا(ع) سورک که در حال نوسازی است در سال گذشته از محل اعتبارات سال ۹۶

به گزارش قائم آنلاین، جواد اسفندیاری در گفت‌وگو ، درباره وضعیت سالن‌های ورزشی نیمه کاره میاندورود، اظهار کرد: در حال حاضر ما پنج سالن نیمه کاره در سورک، بزمین‌آباد و کیاپی، اسرم و جامخانه داریم.

وی بیان کرد: سالن ورزشی امام رضا(ع) سورک که در حال نوسازی است در سال گذشته از محل اعتبارات سال ۹۶ مقدار ۳۴۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات سال ۹۷ مقدار ۳۱۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و مقداری از پروژه پیش رفت.

رئیس ورزش و جوانان میاندورود خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفتیم و با توافقی که با قرارگاه جوادالائمه منعقد شد مابقی پروژه توسط این قرارگاه انجام خواهد شد.

اسفندیاری با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم که از محل اعتبارات ارزش افزوده مبلغی برای این کار در نظر بگیریم و ساخت آن تا پایان سال تمام شود.

وی افزود: در سالن امام رضا(ع) پوشش کامل سقف، اضافه شدن یک سوله، برداشت سکوهای داخل سالن، دیوارچینی و سیمان کاری، فونداسیون سکوی تماشاگران انجام شده است.

اسفندیاری درباره سالن بزمین‌آباد، گفت: در سال گذشته ۱۰۰ میلیون اعتبار تخصیص پیدا کرد و در سال جاری نیز ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم و برای تکمیل این پروژه به ۷۰۰ میلیون اعتبار نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در سالن روستای کیاپی پیمانکار در حال فعالیت است، بیان کرد: در سال جاری ۲۴۶ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفتیم.

رئیس ورزش و جوانان میاندورود در پایان گفت: در سرجمع اعتبارات برای فضای ورزشی برای بهسازی و روسازی اماکن ورزشی در سال جاری بیش از ۱۷ میلیارد ریال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =