کد خبر : 180059
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
-

همه برای کاهش منکرات اجتماعی در جامعه تلاش کنند

همه برای کاهش منکرات اجتماعی در جامعه تلاش کنند

به گزارش قائم آنلاین،  با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، و دیگر مدیران شهرستانی، جلسه قرارگاه شهرستانی جوادالائمه (ع) بابلسر برگزار شد. حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جلسه، اظهار کرد: در مدتی کوتاه اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بابلسر صورت

به گزارش قائم آنلاین،  با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، و دیگر مدیران شهرستانی، جلسه قرارگاه شهرستانی جوادالائمه (ع) بابلسر برگزار شد.

حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جلسه، اظهار کرد: در مدتی کوتاه اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بابلسر صورت گرفته و این مسیر باید ادامه داشته باشد.

محمدرضایی با بیان اینکه همه مردم وظیفه دارند برای کاهش منکرات اجتماعی تلاش کنند، افزود: سپاه و بسیج برای مردم کار می‌کنند و با وجود تمام مشکلات اعتباری، خارج از گود نیستند.


وی خاطرنشان کرد: آموزه‌های دینی ما حکم می‌کند به مردم خدمت کنیم، حتی به غیرمسلمان‌ها.

محمدرضایی با تاکید بر اینکه کار ما بسیار سخت است و اگر اراده جمعی پشت آن نباشد نمی‌توان این کارها را انجام داد، بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی این است که عدالت اجتماعی و رفاه عمومی ایجاد کند.

وی بیان اینکه مشکل در این کشور نبود پول و اعتبار نیست بلکه مشکل نبود اراده است، گفت: باید تلاش ما بیشتر باشد و باید برای این محله برنامه داشته باشیم و اگر این مردم کار شما را ببینند پای کار می‌آیند.

عیسی قاسمی طوسی مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران نیز با اشاره به اینکه  کاهش آسیب‌های اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و فحشا در دستور کار استانداری قرار دارد، تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان فراتر از شرح وظایف خود کار کنند و کارهای فوق‌العاده انجام دهند.

اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر نیز با بیان اینکه خدمات‌رسانی سپاه در محلات آسیب‌پذیر قابل تقدیر است، افزود: طرح ابتکاری امام، سپاه بابلسر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان کمک کرده است.


حسن‌زاده اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای محله بی‌بی‌سر روضه بابلسر طراحی و اجرا شده است و این اقدامات ادامه دارد.

سید مصطفی موسوی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر نیز در این جلسه خاطرنشان کرد:  برآورد وضعیت از محله بی‌بی‌سر روضه در جلسات هیئت اندیشه‌ورز سپاه بابلسر صورت گرفته و دو حوزه مقاومت بسیج برادر و خواهر به صورت تخصصی در این محله در حال فعالیت هستند.

موسوی‌نژاد گفت: طرح امام، سپاه بابلسر با ۴۰ برنامه مختلف در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، درمان، ورزشی، دفاعی و امنیتی، رسانه و فضای مجازی اجرا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =