کد خبر : 180189
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
-

«صباح جدید» برنامه جدید العالم

«صباح جدید» برنامه جدید العالم

به گزارش قائم آنلاین، مائده علاقمند اولین زن گزارشگر ورزشی ایرانی که مهمان برنامه «صباح جدید» شبکه العالم بود، گفت: رشته گزارشگری ورزشی علاقمندان زیادی در میان بانوان دارد ولی واقعیت این است که باید عاشقانه وارد بشوی و سختی‌های کار را بپذیری تا موفق شوی. مائده علاقمند به رغم توجه و علاقه‌ای که به

به گزارش قائم آنلاین، مائده علاقمند اولین زن گزارشگر ورزشی ایرانی که مهمان برنامه «صباح جدید» شبکه العالم بود، گفت: رشته گزارشگری ورزشی علاقمندان زیادی در میان بانوان دارد ولی واقعیت این است که باید عاشقانه وارد بشوی و سختی‌های کار را بپذیری تا موفق شوی.

مائده علاقمند به رغم توجه و علاقه‌ای که به ورزش داشته است، آن را به عنوان یکی از دغدغه‌های خود معرفی می‌کند. سابقه فعالیت وی به سال ۱۳۸۰ و ورودش به رادیو جوان بر می‌گردد که به عنوان گزارشگر ورزشی وارد این حوزه می‌شود. سال ۱۳۹۰ همزمان با رسمی شدنش در سازمان صداوسیما وارد رادیو ورزش شده و به عنوان گزارشگر ورزشی بانوان فعالیت می‌کند.

وی در ادامه، به گزارشگری در رشته ورزشی بدمینتون روی آورده و همزمان مسابقات لیگ برتر تیر و کمان در استودیو آزادی را گزارش می‌کند. سپس گزارشگری لیگ برتر هندبال بانوان و بازی‌های آسیایی کبدی در سال ۹۲ به میزبانی ارومیه بین ایران و هندوستان را بسیار پر قدرت و پرتوان اجرا کرده و نامش را به عنوان اولین گزارشگر زن ایرانی ثبت کرد.

او در سال ۹۶ نیز در گزارشگری بازی های آسیایی بزرگسالان در استان گلستان رکورد دار بیشترین تعداد گزارش به عنوان زن گزارشگر صداوسیما معرفی شده است.

علاقمند همچنین اولین گزارشگر اعزامی صدا وسیما به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و تنها گزارشگر فینال بازی‌های ایران و هند بوده است.

توانایی و مهارت او در گزارشگری و اجرای برنامه‌های رادیویی وی را در زمره یکی از بهترین گویندگان و مجریان رادیو قرار داده است.

علاقمند یکی از دغدغه‌های خود را ورزش می‌داند و اشاره می‌کند که سواد، اطلاعات فنی در مورد هر رشته ورزشی و جنس صدای مناسب برای ورود به عرصه گزارشگری ورزش بسیار حائز اهمیت است و در جذب مخاطب موثر است.

او اضافه می‌کند علاقمندان به این رشته زیاد هستند ولی باید عاشقانه وارد بشوی و سختی‌های کار را بپذیری. در واقع عشق به این کار هموار کننده راه است.

وی اظهارداشت: دختران و زنان ایران زمین توانمندی‌های بسیاری دارند که باید برای آنان فرصت سازی کرد. دختران کشورمان خودشان را باور دارند و وارد هر کاری بشوند با آن نشاط حاکم در خودشان کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد و این باور پذیری در سکوهای برتری که دخترانمان در مسابقات جهانی و بین المللی کسب کرده‌اند، گویای همین مطلب است.

وی خطاب به مسئولان گفت: بانوان را باور کنند و فرصت بدهند تا باعث افتخار ایران و ایرانی در جهان بشوند.

وی ضمن ابراز خشنودی از دعوت خود به برنامه «صباح جدید» اظهارداشت: این برنامه تیمی جوان و دوست داشتنی دارد و همچنین مجری بسیار خوش اخلاق و پرتحرکی آن را اجرا می‌کند.

برنامه «صباح جدید» امروز که مائده علاقمند میهمان آن بود، به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد فهمی و اجرای سوسن الرجب، امروز ۱۲ شهریور ساعت ۱۰ به وقت تهران از شبکه العالم پخش شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + سه =