کد خبر : 180155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
-

رقابت فرنگی‌کاران قم در پیکارهای جهانی

رقابت فرنگی‌کاران قم در پیکارهای جهانی

به گزارش قائم آنلاین، محسن وزیری امروز در گفت‌وگو ، در قم، اظهار کرد: اوایل اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شاهد حضور چهار نماینده از استان قم در جمع ملی‌پوشان بودیم ولی برای ما مهم سهمیه اعزام به رقابت‌های جهانی و انتخابی المپیک است که خوشبختانه با عملکرد بسیار خوب کشتی‌گیران قم و نظر

به گزارش قائم آنلاین، محسن وزیری امروز در گفت‌وگو ، در قم، اظهار کرد: اوایل اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شاهد حضور چهار نماینده از استان قم در جمع ملی‌پوشان بودیم ولی برای ما مهم سهمیه اعزام به رقابت‌های جهانی و انتخابی المپیک است که خوشبختانه با عملکرد بسیار خوب کشتی‌گیران قم و نظر مثبت کادر فنی تیم ملی حاصل شده است.

وی ادامه داد: علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲ کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که به نمایندگی از قم در اردوی تیم ملی حاضر بودند و اکنون فرنگی‌کاران اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در اردو حضور دارند.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم اضافه کرد: رقابت برای گرفتن سهمیه حضور در مسابقات جهانی بسیار نزدیک است و کادر فنی تیم ملی با توجه به ارزیابی دقیقی که از عملکرد ملی‌پوشان در اردوهای مختلف و رقابت‌های تدارکاتی دارد، بهترین‌ها را برای سفر به پیکارهای جهانی انتخابی کرده و خوشبختانه از قم هم در این اعزام نماینده داریم.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم افزود: اعزام علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم به پیکارهای ۲۰۱۹ قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان قطعی شده ولی نظر مساعد کادر فنی تیم ملی روی محمدجواد رضایی فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم همچنان وجود دارد و وی در آخرین اردوی تیم ملی حاضر است، این یک اتفاق خوب است و ما از کشتی‌گیرانمان سهمیه المپیک می‌خواهیم.

وی با اشاره به تشکیل این اردو در خانه کشتی عبدالله موحد تهران، ابراز کرد: ملی‌پوشان تا بیستم شهریور ماه تمرین می‌کنند تا در بهترین شرایط برای رقابت بر سر مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان به میدان بروند.

وزیری با بیان اینکه رقابت‌های جهانی روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه در نورسلطان قزاقستان به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در حال حاضر تنها کشتی‌گیر مطمئن از اعزام به این مسابقات علیرضا نجاتی فرنگی‌کار توانمند قم در وزن ۶۰ کیلوگرم است و از بین محمدجواد رضایی و حامد تاب فرنگی‌کار خوزستانی وزن ۶۷ کیلوگرم یک نفر در این وزن راهی انتخابی المپیک می‌شود.

وی با اشاره به رقابت ۳۶ کشتی‌گیر در ۶ وزن المپیکی و حضور مهدی قادری و رضا مددی دو فرنگی‌کار دیگر قم در کنار ملی‌پوشان حاضر در این اردو، اظهار کرد: این دو نفرات جوان و جویای نامی هستند که قطعا در آینده جزو بهترین‌های کشتی قم و کشورمان خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 8 =