کد خبر : 180102
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

دستگیری سارقان منازل با ۲۲ فقره سرقت در البرز

دستگیری سارقان منازل با ۲۲ فقره سرقت در البرز

به گزارش قائم آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه مشترک در چند منطقه از شهرستان کرج، پیگیری موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند سارقان با استفاده از خودروهای

به گزارش قائم آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه مشترک در چند منطقه از شهرستان کرج، پیگیری موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند سارقان با استفاده از خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید ۱۱۱ از طریق بالکن و تراس و تخریب درب وارد منزل می شدند و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اموال منزل می کردند.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و به کارگیری اقدامات پلیسی مشخص شد باند ۶ نفره سارقان از اقوام غرب کشور هستند که با هماهنگی مقام قضائی سه نفر آن ها در یکی از استان های همجوار، دو نفر در شهرستان ساوجبلاغ و یک نفر در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

محمدیان با بیان اینکه تمام متهمان سابقه دار و دارای ورزیدگی بدنی بودند، تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت منزل شدند اما در مواجهه با دلایل و مستندات پرونده به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۲۲ فقره سرقت در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقت شده توسط این باند حرفه ای ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان تاکنون هشت نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر افراد ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 10 =