کد خبر : 179946
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

نظارت ضعیف تکمیل پروژه میدان بار ساری

نظارت ضعیف تکمیل پروژه میدان بار ساری

به گزارش قائم آنلاین، تعدادی از مخاطبان سامانه فارس من خواستار انعکاس مشکلات ترافیکی ناشی از فعالیت میدان بار ساری در کمربندی این شهر شدند. پیگیری‌های خبرنگار فارس، از مسؤولان استانی و شهرستانی منجر به وعده تخلیه میدان بار در انتهای شهریور ماه سال جاری شده است. (اینجا بخوانید) در این ارتباط رضایی فرماندار ساری

به گزارش قائم آنلاین، تعدادی از مخاطبان سامانه فارس من خواستار انعکاس مشکلات ترافیکی ناشی از فعالیت میدان بار ساری در کمربندی این شهر شدند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس، از مسؤولان استانی و شهرستانی منجر به وعده تخلیه میدان بار در انتهای شهریور ماه سال جاری شده است. (اینجا بخوانید)

در این ارتباط رضایی فرماندار ساری اعلام کرده بود که باید میدان بار ساری در انتهای شهریور ماه جابه‌جا شود.

در روزهای اخیر در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، یکی از موضوعات مطرح شده در این ارتباط بحث تخلیه میدان بار مرکز استان بوده است.

رضای ضمن اصرار بر عملیاتی شدن وعده‌های خویش در ارتباط با تخلیه میدان بار ساری اعلام کرده که به هیچ وجه مهلت تعیین شده تغییر نمی‌کند.

در همین ارتباط با امیر فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهر ساری گفت‌وگو کردیم.

وی با اعلام اینکه امکان جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار ساری در مهلت تعیین شده از  سوی فرماندار وجود ندارد، گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ما حدود ۷۰ درصد است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ساری اضافه کرد: با توجه به گرانی و فراز و نشیب‌های اقتصادی این مسئله محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به هزینه ۲۰ میلیارد تومانی که برای ساخت این پروژه انجام شده است، گفت: با توجه به ۲۰ میلیارد تومان هزینه دیگری که برای اجرای این پروژه باید انجام شود، پیمانکار برای اجرای طرح دچار مشکل شده در خوشبینانه‌ترین حال امکان جابجایی تا پایان سال ۹۸ وجود دارد.

فخرآوران درباره مهلت تعیین شده فرماندار ساری، گفت: امکان تخلیه میدان بار ساری تا پایان شهریورماه وجود ندارد به این دلیل که هنوز زیرساخت‌ها ما در این مرکز فراهم نشده است.

وی زمان شروع پروژه را حدود ۱۲ سال گذشته اعلام کرد و افزود: دو طرف قرارداد یعنی اعضا و پیمانکار به تعهدات خودشان در اجرای این پروژه عمل نکردند که بیشترین قصور متوجه پیمانکار است.

محمود مالک مدیرعامل مجتمع بارفروشان میدان میوه و تره‌بار ساری با اعلام اینکه نظارت‌ها نسبت به تکمیل پروژه میدان بار ساری تا حدودی ضعیف بوده است، گفت: اگر حساسیت‌ها برای اجرای این پروژه از ابتدا اعمال می‌شد شاهد تاخیر طولانی مدت در روند ساخت این مجموعه نبودیم.

وی با تکرار اظهارات رئیس میوه و تره بار ساری در ارتباط با تخلیه میدان بار سابق ساری در پایان شهریورماه، گفت: عملیات ساختمانی پروژه جدید میدان بار ساری هنوز به اتمام نرسیده است.

مالک با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم پیش از پایان سال ۹۸ این پروژه به بهره‌برداری برسد، گفت: اگر از ابتدا حساسیت برای اجرای این پروژه وجود داشت امکان طولانی شدن این پروژه وجود نداشت.

مالک در عین حال اظهار امیدواری کرد که طی سه ماه آینده این پروژه را تحویل دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =