کد خبر : 179886
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

داستانپور: شرک مانع آشکارسازی ظرفیت انسان است

داستانپور: شرک مانع آشکارسازی ظرفیت انسان است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد داستانپور شامگاه یکشنبه در هیئت مجموعه فرهنگی باران اظهار داشت: آنچه باعث می‌شود برخی موفق باشند و برخی دیگر نه، شک به خود و نداشتن ایمان است. استاد حوزه و دانشگاه افزود: در تربیت کودک هم گفته می‌شود خودباوری بچه را باید تقویت کرد، مثلاً اگر کودک خواست توپی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد داستانپور شامگاه یکشنبه در هیئت مجموعه فرهنگی باران اظهار داشت: آنچه باعث می‌شود برخی موفق باشند و برخی دیگر نه، شک به خود و نداشتن ایمان است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: در تربیت کودک هم گفته می‌شود خودباوری بچه را باید تقویت کرد، مثلاً اگر کودک خواست توپی را بردارد اما قدش نمی‌رسد مادرش آن را پایین‌تر بیاورد.

وی تصریح کرد: در مورد ادیسون معروف است که معلمش معتقد بود او کم هوش است، این را در نامه‌ای نوشت و به ادیسون داد تا برساند به دست مادرش، مادر وقتی نامه را خواند به ادیسون گفت معلم نوشته سطح هوش تو از بقیه‌ها بیشتر است و خواسته تا تو را در خانه آموزش بدهم.

داستان پور عنوان کرد: راه پیدا کردن شرک در قلب انسان از راه رفتن مورچه‌ای سیاه در شب تاریک روی سنگی سیاه مخفی‌تر است؛ شک و شرک است که نمی‌گذارد انسان‌ها ظرفیت خودشان را آشکار کنند.

وی یادآور شد: عظمتی که باعث می‌شود خدا بابت خلق انسان به خودش تبریک بگوید را باور کرده‌ایم؟ چند نفر باور کرده‌اند که قرار است زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت باشند؟

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به کسانی که در تاریخ خودشان را باور کرده و ماندگار شدند خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم همان ابتدای کار که شروع به ساخت موشک کرد پرسیده بود فاصله تا آمریکا چقدر است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 2 =