کد خبر : 179926
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

برگزاری پنجمین اجتماع عظیم عاشورائیان در زیراب سوادکوه

برگزاری پنجمین اجتماع عظیم عاشورائیان در زیراب سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در گفت و گو ، از پنجمین سال اجتماع عظیم عاشورائیان با نام “لبیک یا حسین” در جوار حرم امام‌زاده عبدالحق علیه السلام زیراب خبر داد و افزود: این اجتماع در راستای ایجاد همدلی و وحدت بین هیئت‌های مذهبی است. وی امام حسین علیه السلام را محور وحدت

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در گفت و گو ، از پنجمین سال اجتماع عظیم عاشورائیان با نام “لبیک یا حسین” در جوار حرم امام‌زاده عبدالحق علیه السلام زیراب خبر داد و افزود: این اجتماع در راستای ایجاد همدلی و وحدت بین هیئت‌های مذهبی است.

وی امام حسین علیه السلام را محور وحدت برشمرد و با بیان اینکه هر ساله شاهد برگزاری عزاداری باشکوه در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی هستیم، گفت: اجتماع عاشوراییان شور حسینی بوده و موجب وحدت میان دسته‌جات عزاداری و هرچه باشکوه‌تر شدن عزاداری حسینی است.

امام جمعه زیراب با تأکید بر تبلیغ شریعت و دین، یکی از مظاهر تبلیغ را گردهمایی و تظاهرات عنوان کرد و افزود: اربعین تظاهرات و اعلام وجود شیعیان مبنی بر بیان این مطلب است که ما طرفداران و پیروان امام حسین علیه‌ا‌لسلام هستیم و در راستای مکتب او گام بر می‌داریم.

رضایی، امام حسین علیه السلام را مصلح جامعه بشری دانست و با بیان اینکه پیام ایشان عدالت، برادری، برابری، مبارزه با ستم و حمایت از مستضعفان بوده است، گفت: این پیام مورد پسند همه آزادمردان جهان است و وجود ایشان رهبر همه آزادمردان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یک =