کد خبر : 179843
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تنکابن

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تنکابن

به گزارش قائم آنلاین، محمد صادق شاه نظری در گفت و گو ، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل واقع در کمربندی شهرستان تنکابن از یک شهروندان در قالب یک شرکت هرمی ۲۳۰ میلیون ریال در پوشش تور مسافرتی کلاهبرداری کردند. موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این

به گزارش قائم آنلاین، محمد صادق شاه نظری در گفت و گو ، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل واقع در کمربندی شهرستان تنکابن از یک شهروندان در قالب یک شرکت هرمی ۲۳۰ میلیون ریال در پوشش تور مسافرتی کلاهبرداری کردند. موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، در یک از روستاهای حومه این شهرستان افرادی به صورت غیرقانونی در قالب یک شرکت هرمی فعالیت می کنند.

شاه نظری افزود: با هماهنگی قضائی و پس از شناسایی متهمان، ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۸ متهم به عضویت در شرکت هرمی و کلاهبرداری از شهروندان را که همگی اهل یکی از استان های غربی کشور بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت این افراد مقادیر زیادی بروشور، کاتالوگ، لب تاپ و کتاب که مربوط به مصاحبه و معرفی شرکت های هرمی بوده کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی بسیار مهم است از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + شش =