کد خبر : 179645
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

کسب ۳ رتبه کشوری توسط دبیران دوره متوسطه نهاوند

کسب ۳ رتبه کشوری توسط دبیران دوره متوسطه نهاوند

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا غلامی امروز در گفت‌وگو ، در نهاوند اظهار کرد: سه نفر از دبیران دوره متوسطه دوم شهرستان  نهاوند موفق شدند در جشنواره الگوهای برتر تدریس که در سطح کشور برگزار شد حائز رتبه‌های برتر شوند. وی افزود: این جشنواره همه ساله در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود و

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا غلامی امروز در گفت‌وگو ، در نهاوند اظهار کرد: سه نفر از دبیران دوره متوسطه دوم شهرستان  نهاوند موفق شدند در جشنواره الگوهای برتر تدریس که در سطح کشور برگزار شد حائز رتبه‌های برتر شوند.

وی افزود: این جشنواره همه ساله در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود و دبیران و معلمان هر سه دوره تحصیلی آخرین شیوه‌های جدید تدریس را ارائه می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در این جشنواره دبیران دوره متوسطه دوم این شهرستان موفق شدند در سطح استان سه مقام اول را به دست آوردند.

وی به مقام‌های کسب شده دبیران اشاره کرد و افزود: در درس شیمی ناهید کیانی مقدم از دبیران دبیرستان‌های این شهرستان موفق به مقام اول استان و دوم کشوری شد.

غلامی با بیان اینکه لیلا کیانی از دیگر دبیران مدارس نهاوند در رشته فیزیک موفق به کسب مقام اول استان و مقام سوم کشوری شد اظهار کر: سومین رتبه توسط زهرا خدارحمی دبیر علوم اجتماعی مدارس متوسطه دوم کسب شد که مقام اول استان و مقام دوم کشوری را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 9 =