کد خبر : 179795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

ظریف راهی مسکو شد

ظریف راهی مسکو شد

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در صدر یک هیأت بلند پایه سیاسی عازم مسکو شد. وی قرار است روز دوشنبه در مسکو با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای از جمله اوضاع سوریه و روند اجرای برجام گفت‌وگو کند. سید عباس موسوی

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در صدر یک هیأت بلند پایه سیاسی عازم مسکو شد.

وی قرار است روز دوشنبه در مسکو با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای از جمله اوضاع سوریه و روند اجرای برجام گفت‌وگو کند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران روز پنجشنبه در توئیتی از سفر ظریف به مسکو خبر داد و نوشت: «ظریف روز دوشنبه (۱۱ شهریور) در صدر یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی در مسکو، در مورد روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات حول اجرای برجام و کاهش تنش‌های منطقه‌ای، با همتای خود “سرگئی لاوروف” گفت‌وگو می‌کند.»

پیش از این هم «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته بود که ظریف قرار است به مسکو سفر کند.

وزیر خارجه ایران همچنین ۱۷ اردیبهشت ماه نیز سفری به مسکو داشت و روز ۱۸ اردیبهشت و همزمان با اعلام تصمیم ایران در کاهش برخی تعهدات برجامی با لاوروف دیدار و نامه روحانی خطاب به ولادیمیر پوتین را به لاوروف تسلیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 4 =