کد خبر : 179651
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

افتتاح ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه خواهران کشور

افتتاح ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه خواهران کشور

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا عسگریان در مصاحبه ، در بجنورد با اشاره به افزایش مراکز نیکوکاری در سال جاری اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ مرکز نیکوکاری طی سال جاری در کشور ایجادشده که ۱۵۰ مورد آن در حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌ها خواهران سراسر کشور مستقرشده است. وی از افزایش مشارکت‌های مردمی خبر داد و

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا عسگریان در مصاحبه ، در بجنورد با اشاره به افزایش مراکز نیکوکاری در سال جاری اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ مرکز نیکوکاری طی سال جاری در کشور ایجادشده که ۱۵۰ مورد آن در حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌ها خواهران سراسر کشور مستقرشده است.

وی از افزایش مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: ازجمله این کمک‌ها و مشارکت‌ها صدقه به‌صورت پیامکی است که در حال رشد و افزایش استفاده از سوی مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با مضحک خواندن ارسال کمک‌های مردمی به کشورهای خارج از ایران تصریح کرد: در کشورهایی مانند لبنان، برند کمیته امداد جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی حضور دارد اما این کمک‌ها در همان کشور مصرف می‌شود و هیچ مبلغی از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی به کشورهای دیگر ارسال نمی‌شود.

وی جابجایی کمک‌های مردمی از شهر و استان به منطقه‌ای دیگر را خلاف قانون  دانست و افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر شهر و استانی در همان محل هزینه و به‌دست نیازمندان می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =