کد خبر : 179692
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

استاندار مازندران: دولت نمی‌تواند به تنهایی همه‌ی نیازها را برآورده کند

استاندار مازندران: دولت نمی‌تواند به تنهایی همه‌ی نیازها را برآورده کند

به گزارش قائم آنلاین، احمد حسین زادگان شامگاه شنبه، در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی دنیای آرامش که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با ۶۴۱ پروژه کشوری تعاون، برگزار شد، اظهار کرد: حوزه‌های سلامت، نشاط اجتماعی و جوانان در کشور و مازندران، مغفول مانده‌اند. وی افزود: دولت نمی‌تواند به تنهایی در مقابل این همه انتظارات،

به گزارش قائم آنلاین، احمد حسین زادگان شامگاه شنبه، در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی دنیای آرامش که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با ۶۴۱ پروژه کشوری تعاون، برگزار شد، اظهار کرد: حوزه‌های سلامت، نشاط اجتماعی و جوانان در کشور و مازندران، مغفول مانده‌اند.

وی افزود: دولت نمی‌تواند به تنهایی در مقابل این همه انتظارات، نیازمندی‌های این حوزه‌ها را برآورده کند.

حسین زادگان با بیان اینکه ظرفیت نهفته و بالایی در بخش تعاون وجود دارد، عنوان کرد: دولت می‌تواند از ظرفیت تعاون، که مجموعه بزرگی است، برای رفع مشکلات و توسعه اقتصادی استفاده کند.

وی ضمن تشکر از سرمایه گذاران طرح فوقَ، تصریح کرد: این مجموعه که در حوزه ورزش و جوانان است اگر توسعه پیدا کند می‌تواند به مجمتع بزرگ گردشگری و درمانی تبدیل شود.

استاندار مازندران قائم‌شهر را قطب ورزش‌های مختلف دانست و افزود: این شهرستان در حوزه ورزش شنا استعدادهای بسیار خوبی دارد و وجود استخرهای مجهز کمک بزرگی برای بروز این استعدادهاست.

۱۲.۵ میلیارد تومان هزینه مجموعه ورزشی

کامران اصغری مدیرکل تعاون استان مازندران گفت: ۱۲.۵ میلیارد تومان برای افتتاح این مجموعه هزینه شد که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام توسعه تعاون در حوزه سامانه کارا و اشتغال فراگیر داده شد.

وی از افتتاح همزمان ۷ پروژه مسکن مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها برای ۳۴۶ نفر اشتغالزایی می‌کنند.

اصغری افزود: تا پایان سال بیش از ۹۰ درصد از پروژه‌های مسکن مهر تحویل داده می‌شود و پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.

یادآور می‌شود، مجموعه ورزشی با مشارکت اداره کل تعاون، اداره کل ورزش و جوانان و بخش خصوصی متشکل از تعاونی با هفت سرمایه گذار ساخته شده‌است که دارای استخر و چمن مصنوعی است و زمین تنیس در آینده به آن اضافه خواهدشد و برای ۴۰ نفر هم اشتغالزایی کرده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =