کد خبر : 179482
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

کرمان میزبان آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور

کرمان میزبان آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور

به گزارش قائم آنلاین، عرفان امیرخسروی با اشاره به برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور به میزبانی کرمان اظهار داشت: نخستین‌بار است که استان کرمان میزبان چنین رویداد مهمی شده و این مهم در راستای سیاست هیئت فوتبال استان برای لیگ برتری کردن فوتسال این دیار انجام شده است. وی با بیان اینکه

به گزارش قائم آنلاین، عرفان امیرخسروی با اشاره به برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور به میزبانی کرمان اظهار داشت: نخستین‌بار است که استان کرمان میزبان چنین رویداد مهمی شده و این مهم در راستای سیاست هیئت فوتبال استان برای لیگ برتری کردن فوتسال این دیار انجام شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی از ۱۲ استان کشور در این مسابقات شرکت دارند، عنوان کرد: استان‌های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گیلان و مرکزی درگیر این لیگ هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان افزود: مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که دو تیم برتر هر گروه در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند و در نهایت دو تیم فینالیست به لیگ برتر راه پیدا می‌کنند و قهرمان نیز در یک تک بازی مشخص می‌شود.

 رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان آخرین مهلت نقل و انتقالات تیم ها را روز پنجشنبه ۲۱ شهریور عنوان و تصریح کرد: تیم‌هایی که تا این تاریخ حضور و ثبت نام خود را اعلام نکنند در قرعه کشی ۲۴ شهریور قرار نخواهند گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =