کد خبر : 179475
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

نتایج نخستین دوره مسابقات موتورسواری کراس در زنجان اعلام شد

نتایج نخستین دوره مسابقات موتورسواری کراس در زنجان اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، نخستین دوره مسابقات موتورسواری کراس در زنجان با حضور ۴۵ شرکت کننده برگزار شد. معاون ورزش و سلامت سازمان فرهنگی شهرداری زنجان در این باره گفت: هشتم شهریورماه مسابقه موتورسواری کراس با حضور ۴۵ شرکت‌ کننده و در یک فضای شاد و مفرح برگزار شد. میلاد مهدیون با اشاره به اینکه

به گزارش قائم آنلاین، نخستین دوره مسابقات موتورسواری کراس در زنجان با حضور ۴۵ شرکت کننده برگزار شد.

معاون ورزش و سلامت سازمان فرهنگی شهرداری زنجان در این باره گفت: هشتم شهریورماه مسابقه موتورسواری کراس با حضور ۴۵ شرکت‌ کننده و در یک فضای شاد و مفرح برگزار شد.

میلاد مهدیون با اشاره به اینکه مسابقه مذکور در مجموعه تفریحی خانه بوران، پیست موتورسواری شهدای شهرداری زنجان برگزار شد، ادامه داد: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی با یکدیگر رقابت کردند.

معاون ورزش و سلامت سازمان فرهنگی اضافه کرد: در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان، حمیدرضا عظیمی‌نیا،  بهروز یوسفی از شهرستان صائین‌قلعه و حمید ضیغمی  مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

مهدیون افزود: مقام اول تا سوم کلاس ۴۵۰ سی‌سی به ترتیب  به امین محمودی، کریم طاهری،  مهدی طاهری اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: پیست موتورسواری شهدای شهرداری زنجان متناسب با استانداردهای لازم روز، آماده آموزش و برگزاری مسابقات موتور کراس است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان هم در این باره گفت: این پیست به عنوان نخستین پیست در غرب کشور و دومین پیست در کل کشور از نظر وسعت، امنیت و تجهیزات است.

مریم شعبانی هدف از ایجاد این پیست را  ارتقای جایگاه ورزش زنجان در سطح کشور اعلام کرد و افزود: تمرین در کوه‌ها و آسیب‌های زیستی محیطی، هزینه‌های مالی و جانی، بعد مسافت از مشکلات موتورسواران در این حوزه بود در حالی که با احداث پیست، موتورسواران می‌توانند برای کسب هیجان با امنیت خاطر بیشتر به تمرین بپردازند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این پیست موتورسواری با همکاری واحد بازرسی، سازمان آتش نشانی و عمرانی شهرداری ایجاد شده است، تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد چنین پیست‌هایی موتورسوارانی تربیت کنیم که در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته و خوش بدرخشند.

گفتنی است، نخستین پیست موتور سواری مخصوص شهرداری در مجموعه تفریحی ورزشی و فرهنگی «خانه بوران» احداث شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهارده =