کد خبر : 179466
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

انتقال امتیاز تیم فوتبال «دارایی گز» به گرگان

انتقال امتیاز تیم فوتبال «دارایی گز» به گرگان

به گزارش قائم آنلاین، بهمن طیبی در گفت‌وگو ، در گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال دارایی گز که به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد، اظهار کرد: این تیم با تلاش‌های مجموعه تیم دارایی گز و حمایت‌های صورت گرفته موفق به صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد. وی ادامه داد:

به گزارش قائم آنلاین، بهمن طیبی در گفت‌وگو ، در گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال دارایی گز که به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد، اظهار کرد: این تیم با تلاش‌های مجموعه تیم دارایی گز و حمایت‌های صورت گرفته موفق به صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

وی ادامه داد: حضور این تیم در لیگ دسته دوم مستلزم هزینه‌های قابل توجهی بود که تیم با مشکلات اعتبارات مواجه و حتی تا یک قدمی خروج تیم از استان هم پیش رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌ها و توجه ویژه استاندار گلستان چند جلسه ویژه در دفتر استاندار برگزار و در نهایت تیم در استان ماندگار شد.

طیبی گفت: خوشبختانه حامی مالی مناسبی برای تیم جذب شده و ما هم تا جایی که قوانین اجازه دهد سعی خواهیم کرد حمایت‌های لازم را از تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که این تیم با چه نامی در لیگ فوتبال دسته دوم کشور حاضر خواهد شد تاکید کرد: امتیاز تیم به گرگان منتقل شده و ما دغدغه‌ای برای نام تیم نداریم و بستگی به تصمیم حامی مالی تیم دارد و مهم برای ما این بود که تیم در استان باقی بماند و فوتبالیست‌های استان از حضور این تیم استفاده لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره چالش‌های پیش آمده برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: دغدغه‌ها برای این تیم بسیار زیاد است و باید در این فضا مراقب باشیم فردی در جامعه بسکتبال و در مجموعه بسکتبال آسیبی نبیند.

طیبی متذکر شد: نایب قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته تا چند ماه همه را خوشحال کرد و باید تلاش کنیم شرایط به صورتی پیش برود که این خوشحالی برای طرفداران این تیم و طرفداران بسکتبال و در مجموع مردم استان و شهر گرگان حفظ شود.

وی همچنین به آخرین وضعیت تیم والیبال گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: تمرینات تیم آغاز شده و ما هم قول دادیم کمک ویژه‌ای به این تیم داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =