کد خبر : 179559
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
-

افتتاح ۷۲ واحد مسکونی مددجویی در مازندران

افتتاح ۷۲ واحد مسکونی مددجویی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، نورالدین علاء الدینی در گفت وگو ، از افتتاح ۷۵ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش همزمان با هفته دولت در مازندران خبر داد و گفت: یک مسکن برای سیل زدگان در شهرستان سیمرغ بوده است و از این تعداد ۱۳ مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول و مابقی تک معلول و

به گزارش قائم آنلاین، نورالدین علاء الدینی در گفت وگو ، از افتتاح ۷۵ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش همزمان با هفته دولت در مازندران خبر داد و گفت: یک مسکن برای سیل زدگان در شهرستان سیمرغ بوده است و از این تعداد ۱۳ مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول و مابقی تک معلول و زنان سرپرست خانوار است.

وی ادامه داد: این تسهیلات به ارزش تقریبا ۹۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض بوده که به خانواده های جامعه هدف بهزیستی پرداخت شد.

معاون توانمندسازی و مسکن بهزیستی استان مازندران تصریح کرد: ۲۰ پروژه اشتغال در این هفته شروع به فعالیت کرد که هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان تهسیلات قرض الحسنه است.

این مسئول با بیان ۲۶۰ واحد تسهیلات در چند ماه نخست امسال در این استان عنوان کرد: این تسهیلات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی، به صورت قرض الحسنه، با وام و ارائه سهم بیمه اشتغال است، که این تسهیلات از سال گذشته ۱۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

علاء الدینی به امتیاز دادن کارفرمایان برای جذب معلولین اشاره کرد و گفت: جذب پنج معلول توسط کارفرما ۲۰۰ میلیون وام قرض الحسنه و حق بیمه این افراد داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: مصوب دولت برای ادارات است که ۳ درصد از استخدامی ها معلول باشد که در دو سال گذشته شاهد اجرای این قانون در ادارات هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + هشت =