کد خبر : 179379
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
-

مقاومت و ایستادگی امام حسین(ع) در دنیا در حال ترویج است

مقاومت و ایستادگی امام حسین(ع) در دنیا در حال ترویج است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی، اظهارداشت: تقوا وسیله هدایت و نجات انسان است، تقوا پیشه کنید و در مسیر الهی و هدایت قدم بردارید تا رستگار شوید. وی گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم، محرم را

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی، اظهارداشت: تقوا وسیله هدایت و نجات انسان است، تقوا پیشه کنید و در مسیر الهی و هدایت قدم بردارید تا رستگار شوید.

وی گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم، محرم را درک کنیم و معنویات محرم را بیاموزیم، از عاشورا و نام و منطق امام حسین (ع) درس بگیریم.

امام جمعه قرچک افزود: عاشقان امام حسین از کودک ۴ ساله تا ۸۰ ساله هستند، در مکتب ایشان غنی و فقیر یکسان هستند، نژاد در منطق حسین معنی ندارد. همه به عشق اربابشان امام حسین(ع) در این مکتب حضور پیدا می‌کنند و به عزاداری می‌پردازند و مشاهده می‌کنید که فرهنگ و منطق مقاومت و ایستادگی امام حسین(ع) در دنیا در حال ترویج است.

اسماعیلی افزود: صالحین باید در جامعه اسلامی پست و مقام داشته باشند، باید جامعه برای مفسدین ناامن باشد؛ عالی‌ترین هدف امام حسین(ع) انجام فریضه الهی و اسلامی است، نیروهای انقلابی و ولایی باید در مسیر اصلاح ایستادگی کنند و حتی در این مسیر جان خود را تقدیم کنند. شهادت امام حسین(ع) شوک بزرگی برای احیای دوباره دین مبین اسلام بود.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: امام حسین (ع) را ما نشناختیم، ولی بیگانگان شناختند و از ایشان درس گرفتند، منش، اخلاق و رفتار امام حسین (ع) الگوی دشمنان شده است، امروز دنیا از بی‌تعهدی رنج می‌برد و بی‌تعهدی به خاطر نبودن فضیلت است.

اسماعیلی گفت: در هفته بسیج اصناف قرار داریم، اصناف باید به سبک اسلامی توجه کنند، اصناف همیشه در صحنه‌های حساس نظام حضور فعال داشتند و پشتیبان نظام بودند، دشمن از اصناف و تولیدکنندگان ما خشمگین است چراکه در خط مقدم، استفاده از کالای ایرانی در برنامه‌های قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: امروز سالروز شهادت دو شهید والامقام رجایی و باهنر است، دشمن نیروهای خوب و کار بلد را از ما بهتر می‌شناسد و اجازه نمی‌دهد تا بمانند. ایران در حوزه تروریست بیشترین صدمه را و لطمه را تحمل کرد و ضرر و زیان را دیده است.

امام جمعه قرچک بیان داشت: باید به اصلاح مدیریتی توجه داشت، در مقابل دشمن ایستاد، اقتصاد مقاومتی را توام با رونق تولید باشد، در شهرستان قرچک اقدامات خوبی انجام شده است این اقدامات باید سرعت بیشتر داشته باشد.

وی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی گفت: باید این نیروهای مردمی که مسئول امنیت هستند در راستای نظارت بر حجاب و معضلات اجتماعی توجه ویژه داشته باشند و امر به معروف و نهی از منکر را در برنامه‌های خود قرار دهند.

اسماعیلی در پایان خطاب به مسئولان گفت: در حوزه برنامه‌های فرهنگی کوتاهی نکنید چراکه اگر در برنامه‌های فرهنگی کوتاهی کنیم بی‌شک به بی‌راه خواهیم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 13 =