کد خبر : 179353
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

مسلمانان باید عزت و عظمت را به جهان اسلام بازگردانند

مسلمانان باید عزت و عظمت را به جهان اسلام بازگردانند

به گزارش قائم آنلاین، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به وضعیت جهان اسلام و بیداری مسلمانان در مقابل کفار اظهار کرد: با اینکه استکبار جهانی در همه حال، در حال زورگویی بر علیه مسلمانان است اما جهان اسلام امیدوار هستند و روضنه روشنی وجود دارد

به گزارش قائم آنلاین، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به وضعیت جهان اسلام و بیداری مسلمانان در مقابل کفار اظهار کرد: با اینکه استکبار جهانی در همه حال، در حال زورگویی بر علیه مسلمانان است اما جهان اسلام امیدوار هستند و روضنه روشنی وجود دارد که بر دشمن غالب شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، برای پیروزی و موفقیت بر علیه جهان کفر و الحاد، مسلمانان باید دست در دست هم داده و تفرقه نداشته باشند چون اگر پراکنده باشند، دشمن به راحتی بر آنها چیره خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: خوشبختانه اخیرا ملت‌های اسلامی در ممالک مختلف، بر علیه حکام ظالم خود قیام کرده و ندای اعتراض بر علیه ظلم و ظالم دادند.

وی بیان کرد: امید است که جهان اسلام با بیداری بیش از پیش خود بر علیه اسکبار و زورگویان قیام کرده تا عزت و عظمت به ملل مسلمان بازگردد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + دوازده =