کد خبر : 179407
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

لزوم اهتمام به بحث عفاف و حجاب؛ دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است

لزوم اهتمام به بحث عفاف و حجاب؛ دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خیرآباد با بیان اینکه در آستانه ماه محرم‌الحرام قرار داریم، اظهار داشت: محرم فرصت مناسبی است که زاد و توشه برای ادامه مسیر انقلاب بر گیریم. وی با بیان اینکه محرم حضور در کلاس درس امام حسین(ع) است،

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خیرآباد با بیان اینکه در آستانه ماه محرم‌الحرام قرار داریم، اظهار داشت: محرم فرصت مناسبی است که زاد و توشه برای ادامه مسیر انقلاب بر گیریم.

وی با بیان اینکه محرم حضور در کلاس درس امام حسین(ع) است، گفت: این ماه به ما می‌آموزد که اگر حق را شناختی برای حفظ آن استقامت و پایداری کن هرچند به ظاهر مغلوب گردی اما بدان حق همواره پیروز و ثابت است و آنچه رفتنی است باطل است.

امام جمعه خیرآباد خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) به ما آموخت که در برابر طاغوت زمان بایستیم هر چند او از شما توانگر و قدرتمندتر باشد، هرگز از باطل نترس چراکه باطل همانند طبل تو خالی است که فقط صدا دارد، لذا ما وظیفه داریم در مقابل طاغوت‌های زمان ایستادگی کنیم هرچند زمان ما با زمان امام حسین(ع) بسیار تفاوت دارد و در این برهه از زمان اگر قرار است کسی ذبح شود یزید و یزیدیان است.

وی بیان کرد:‌ در هفته گذشته از سامانه موشکی باور ۳۷۳ رونمایی شد، سامانه موشکی که می‌تواند همزمان شش هدف را رهگیری و نابود کند سامانه موشکی باور ۳۷۳ شبیه‌ترین سامانه به سامانه موشکی ۴۰۰ S روسیه است.

طزری افزود: اگر زمانی منتظر خرید S۳۰۰ بودیم و به دلیل تحریم‌ها، سالها منتظر بودیم امروز خودمان بهتر از آن را می‌سازیم.

وی خاطرنشان کرد: سامانه باور ۳۷۳ نشان داد که اگر ما خودمان و ظرفیت‌های خودمان را باور داشته باشیم به هر کجا بخواهیم می‌توانیم برسیم، باور ۳۷۳ به ما این باور را داد که ما از دیگران نه تنها چیزی کمتر نداریم بلکه بهتر از دیگران را هم داریم و برای رسیدن به امنیت و آرامش نباید دست به سوی دیگران دراز کنیم، بلکه باید امنیت و آرامش را خودمان به دست آوریم و این امر شدنی است.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضاء هیئت دولت، گفت: یکی از این توصیه‌‌ها نپرداختن به مسائل حاشیه‌ای است که متاسفانه افت هر دولتی است و اگر دولتمردان به هوش نباشند گرفتار خواهند شد و سرمایه‌های انسانی، فکری و مالی را از دست خواهند داد.

طرزی بیان کرد: اگر ما در جنگ اقتصادی قرار داریم باید تمام ظرفیت کشور را در جهت غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن بسیج کنیم و لحظاتی از این امر غافل نشویم.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی با بیان مسائل حاشیه‌ای و دست چندم به دنبال غافل کردن مردم و مسئولان از اولویت‌های اول کشور هستند، مسائل دست چندمی که نیاز کشور نیست و جز سرگرم کردن مردم و به جان هم انداختن مردم و اتلاف سرمایه حاصل دیگری ندارد.

طزری افزود: بعضاً می‌شنوید که بحث ورود زنان به ورزشگاه، ایجاد یا لغو کنسرت، انتخاباتی کردن فضای جامعه ماه‌ها، قبل از انتخابات و طرح استعفای رئیس جمهور مطرح می‌شود و مردم جامعه را با آن درگیر می‌کند حتی در مواردی پای دشمنان نظام را به این مسائل باز می‌کند در حالی که اقتصاد و فرهنگ مردم که اولویت اول کشور است، مغفول مانده و نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه بر مشکلات نیز افزوده می‌شود.

طزری با اشاره به بحث فرهنگ و مسئله حجاب و اهمیت آن گفت: این مسئله متاسفانه مورد غفلت واقع شده است در حالی که دشمن راه تسلط بر نظام اسلامی را نفوذ فرهنگی می‌داند و از همه امکانات استفاده می‌کنند لذا متولیان امور فرهنگی در کشور، باید به این امر اهتمام داشته و نسبت به تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − شش =