کد خبر : 179441
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
-

ضرورت پیشگامی دولت در مبارزه با فساد

ضرورت پیشگامی دولت در مبارزه با فساد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه لامرد، اظهار داشت: عمر مسؤولیت کوتاه است اما عمر خدمت زیاد و اگر بنای خیری گذاشته شد این خدمت برای همیشه ماندگار است. امام‌جمعه لامرد گفت: ضرورت پیشگامی دولت در مبارزه با فساد بسیار مهم است زیرا مشکلی که امروز کشور ما از

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه لامرد، اظهار داشت: عمر مسؤولیت کوتاه است اما عمر خدمت زیاد و اگر بنای خیری گذاشته شد این خدمت برای همیشه ماندگار است.

امام‌جمعه لامرد گفت: ضرورت پیشگامی دولت در مبارزه با فساد بسیار مهم است زیرا مشکلی که امروز کشور ما از آن زجر می‌برد موضوع فساد بوده که حتی کوچک هم باشد بسیار بد است.

حسین زاده ادامه داد: مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی موجب افزایش اعتماد و کارآمدی آن در میان مردم می‌شود زیرا مردم زمانی که می‌بینند مسوولان پاک دست هستند قطعاً آنان را می‌پذیرند و به سراغ آنان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: پیشگامی دولت در مبارزه و برخورد با مفسدان اقتصادی یک مطالبه‌ای است که همه می‌خواهند و پیش از قوه قضائیه این اقدامات باید توسط مجلس شورای اسلامی و دولت انجام شود.

خطیب جمعه لامرد بیان داشت: مجلس شورای اسلامی با قوانین و انجام نظارت باید طوری عمل کند که دیگر فضایی برای فعالیت مفسدان نباشد و از سوی دیگر دولت نباید بگذارد فساد در دستگاه‌های اجرایی رخنه کند زیرا امروز در هر اداره‌ای حراست وجود دارد و باید دولت اشراف اطلاعاتی‌اش را بیشتر کند.

حسین‌زاده اضافه کرد: انتخاب افراد سالم و شایسته در پست‌های مدیریتی بسیار مهم است و باید انجام شود.

وی بابیان اینکه باید قاطعیت در فساد وجود داشته باشد متذکر شد: دولت نیز باید شفافیت در عملکرد داشته باشد تا فساد از سیستم اداری دور شود، این شفاف‌سازی دولت یعنی باید به مُر قانون عمل شود و قانون‌گرایی بر محور قانون صورت بگیرد و هیچ اقدام غیرقانونی نباید به رسمیت شناخته شود.

امام‌جمعه لامرد خطاب به مسوولان متذکر شد: بارها اعلام کرده‌ام که مسوولان بیایند و به مردم بگویند چه اقداماتی انجام داده‌اند و حقیقت هم به مردم بگویند و اگر قول دادید و عمل نکردید مردم قطعاً مطالبه می‌کنند و اگر هم قول دادید باید عمل کنید.

وی ادامه داد: به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان نیز اعلام می‌کنم که مطالب گفته‌شده در خطبه‌های نماز جمعه یک راهبرد است و این راهبردها باید دنبال شود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه امروز محور مقاومت به یک جریان تبدیل‌شده است تصریح کرد: اگر لبنان را بزنند، غزه جواب آنان را خواهد داد و به حول قوه الهی در آینده نه‌چندان دور و به فرموده رهبر معظم انقلاب شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + شش =