کد خبر : 179395
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
-

انتقاد امام جمعه از حضور کمرنگ مدیران دولتی در اجتماعات مردمی

انتقاد امام جمعه از حضور کمرنگ مدیران دولتی در اجتماعات مردمی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز با اشاره به هفته دولت، گفت: در این هفته شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های قابل توجهی در چهارمحال و بختیاری بودیم، اما باید به این نکته توجه کرد که باید در این هفته نقاط ضعف و قوت دولت شناسایی شود. امام جمعه شهرکرد ادامه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز با اشاره به هفته دولت، گفت: در این هفته شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های قابل توجهی در چهارمحال و بختیاری بودیم، اما باید به این نکته توجه کرد که باید در این هفته نقاط ضعف و قوت دولت شناسایی شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دولتمردان تلاش کنند نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف دولت تا هفته دولت سال آینده در مسائل مدیریتی و فرهنگی برطرف شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ در حکومت اسلامی دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: متأسفانه حضور مسؤولان در اجتماعات مردمی و فرهنگی مانند نمازجمعه و نماز جماعت کمرنگ است؛ فرهنگ دینی و حضور پررنگ در نمازهای جمعه باید مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد.

نکونام اضافه کرد: انتظار می‌رفت مسؤولان در آخرین روز از هفته دولت در نمازجمعه حضور پیدا کنند و گزارش جامعی از عملکرد خود در یکسال اخیر به مردم و نمازگزاران بدهند.

خطیب نمازجمعه شهرکرد تاکید کرد: مسؤولان نسبت به آسیب‌ها و ضعف‌های جامعه از جمله بی‌بندباری، ذلت‌پذیری، تجمل‌گرایی، ثروت‌اندوزی، ‌کشف حجاب و… بی‌توجه هستند و برای مقابله با آن‌ها اقدام جدی صورت نگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =