کد خبر : 179287
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
-

افتتاح مجتمع آب‌رسانی دارابکلا با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال

افتتاح مجتمع آب‌رسانی دارابکلا با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال

به گزارش قائم آنلاین، در ششمین روز از هفته دولت چند طرح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میاندورود افتتاح شد. اولین طرح، افتتاح طرح آبخیزداری در روستای جامخانه بود که کی‌پور رئیس منابع طبیعی و آبخیرداری میاندورود در این باره گفت: ۶ بند رسوب‌گیر با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومانی ایجاد کردیم. وی بیان

به گزارش قائم آنلاین، در ششمین روز از هفته دولت چند طرح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میاندورود افتتاح شد.

اولین طرح، افتتاح طرح آبخیزداری در روستای جامخانه بود که کی‌پور رئیس منابع طبیعی و آبخیرداری میاندورود در این باره گفت: ۶ بند رسوب‌گیر با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومانی ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: این بندها حدود سه هزار متر مکعب آب را پشت خود می‌توانند ذخیره کنند.

در ادامه افتتاح پروژه پرواربندی ۴۵۰ راسی گوسفند در جامخانه با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومانی در سال رونق تولید افتتاح شد.

همچنین افتتاح ساختمان vip زمین ورزشی سورک با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

جواد اسفندیاری رئیس ورزش و جوانان میاندورود در این باره اظهار کرد: این ساختمان دارای چند اتاق برای هیات فوتبال و همچنین سالن برگزاری جلسات می‌باشد.

اسفندیاری با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل این پروژه ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: به‌دنبال ساخت مرحله دوم سکوی تماشاگران هستیم.

حسین منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود نیز در این مراسم گفت: این چنین پروژه‌ها به جوانان روحیه می‌دهد و باعث افزایش پشتکار آنها می‌شود.

چهارمین پروژه افتتاحی امروز مجتمع آب رسانی روستای دارابکلا بود که فضلی رئیس اداره آب روستای میاندورود در توضیح این پروژه بیان کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به اتمام رسید که شامل چاه، خط انتقال ۶ کیلومتری و دو مخزن ۵۰ و ۵۰۰ هزار مترمکعبی است.

فضلی خاطرنشان کرد: در روستای دارابکلا یک هزار و ۸۰۰ مشترک داریم که با اجرای این پروژه بخشی از مشکلات این روستا مرتفع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 5 =