کد خبر : 179310
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

اعزام تیم ملی موی‌تای ایران پای پرواز به کره لغو شد

اعزام تیم ملی موی‌تای ایران پای پرواز به کره لغو شد

به گزارش قائم آنلاین، جواد نصیری امروز در گفت‌وگو ، در ارومیه، اظهار  کرد: سفر تیم ملی موی تای ایران به کشور کره جنوبی با هدف شرکت در مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ با وجود صدور روادید و بلیط نفرات اعزامی، لغو شد تا شاهد یک فرصت سوزی آشکار در عرصه ورزش کشور باشیم. وی

به گزارش قائم آنلاین، جواد نصیری امروز در گفت‌وگو ، در ارومیه، اظهار  کرد: سفر تیم ملی موی تای ایران به کشور کره جنوبی با هدف شرکت در مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ با وجود صدور روادید و بلیط نفرات اعزامی، لغو شد تا شاهد یک فرصت سوزی آشکار در عرصه ورزش کشور باشیم.

وی افزود: ظاهرا وجود برخی ناهماهنگی‌ها میان حراست وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های رزمی، عامل اصلی لغو این اعزام بوده و با این حال معتقد هستیم در این ماجرا دستهای پشت پرده دیگری هم در کار بوده‌اند.

رئیس انجمن موی تای تصریح کرد: متاسفانه لغو این اعزام، ضربه بزرگی به روحیه ملی پوشان موی تای زد در حالی که تمامی تلاش‌ها انجام شد تا این اعزام انجام شود برای مثال با هر سختی که بود بلیط و ویزا تهیه شد، اما درست زمانی که راهی فرودگاه شدیم، گفتند تیم نمی‌تواند اعزام شود.

وی ادامه داد: بلیط و ویزای همه اعضاء تیم به موقع صادر شد و از این بابت مشکلی وجود نداشت، اما گذرنامه نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان دیر به دستمان رسید و نتوانستیم ویزا و بلیط وی را همزمان با سایر اعضای تیم تهیه کنیم.

نصیری افزود: براساس صحبتی که با مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی و مدیرکل حراست وزارت ورزش شد، آنها موافقت کردند نماینده حراست حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده به تیم اعزامی در کره جنوبی ملحق شود و این موضوع به اطلاع مسوول اداره اعزام‌ها و همچنین سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی نیز رسید و حتی به شخصه کتبا تعهد دادم که نماینده حراست را اعزام کنم و اگر چنین اتفاقی نیافتاد، از سمتم استعفا خواهم کرد.

رئیس انجمن موی تای تاکید کرد: با وجود تمامی این پیگیری ها، دو ساعت مانده به پرواز به ما اعلام شد امکان اعزام با تاخیر نماینده حراست وجود ندارد و او باید همزمان در معیت اعضای تیم‌ملی، راهی کره جنوبی شود.

نصیری اظهار کرد: به نظر من دستهای پشت پرده دیگری در این ماجرا دخیل هستند که به زودی آنها را رو خواهم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اتفاقی که رخ داد و در اصل ظرف همین‌ مدت کوتاه، دو اعزام‌ جهانی و بین المللی موی تای لغو شد،  از وزارت ورزش و جوانان می خواهم شرایطی را فراهم کند که انجمن های معتبر ورزشی نظیر موی تای، بتوانند در جایگاه مناسب خود متناسب با قوانین و عرف جهانی قرار گرفته و با رعایت استقلال فنی و اجرایی، فعالیتهای خود را پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین فرصت سوزی هایی در ورزش ایران نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =