کد خبر : 179435
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

اعتماد به جوانان راه توسعه کشور

اعتماد به جوانان راه توسعه کشور

به گزارش قائم آنلاین، امام‌جمعه رودسر برای مقابله با دشمنان خارجی و داخلی حفظ وحدت و همگرایی و پرهیز از تفرقه و اختلاف را ضروری خواند و تصریح کرد: برای آبیاری نهال انقلاب خون‌های زیادی داده شده تا امروز شاهد تنومند شدن این نهال هستیم برای حراست از خون شهدا حفظ وحدت و یکپارچگی ضروری

به گزارش قائم آنلاین، امام‌جمعه رودسر برای مقابله با دشمنان خارجی و داخلی حفظ وحدت و همگرایی و پرهیز از تفرقه و اختلاف را ضروری خواند و تصریح کرد: برای آبیاری نهال انقلاب خون‌های زیادی داده شده تا امروز شاهد تنومند شدن این نهال هستیم برای حراست از خون شهدا حفظ وحدت و یکپارچگی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با اشاره به سالروز شهادت دو کبوتر خونین شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: مسؤولین ما باید با الگو گیری از شهیدان رجایی و باهنر روحیه خدمت کردن به مردم را داشته باشند و لحظه‌ای متوقف نکنند.

وی بر لزوم خدمت بی‌منت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را مورد تأکید مسؤولان قرار داد و افزود: در جامعه اسلامی خدمت به مردم یک نعمت و فرصت است که مسؤولین ما باید به‌رغم همه توطئه‌ها، فشارها و تحریم‌ها برای رضای خدا در جهت گره‌گشایی و حل مشکلات مردم تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیری کنند.

امام‌جمعه رودسر برای مقابله با دشمنان خارجی و داخلی حفظ وحدت و همگرایی و پرهیز از تفرقه و اختلاف را ضروری خواند و تصریح کرد: برای آبیاری نهال انقلاب خون‌های زیادی داده شده تا امروز شاهد تنومند شدن این نهال هستیم برای حراست از خون شهدا حفظ وحدت و یکپارچگی ضروری است.

وی میدان دادن به جوانان متعهد و مسؤولیت دادن به آن‌ها را از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: اعتماد به جوانان و بهره‌گیری از قدرت نبوغ و توانمندی آن‌ها شرایط را برای توسعه و پیشرفت کشور فراهم می‌کند به‌طوری‌که امروز ما شاهد ساخت موشک نقطه زن با دست توانای جوانان ایرانی و ایجاد وحشت در دل دشمنان هستیم.

روحانی به تغییرات در منطقه برای فرستادن پهپاد توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان افزود: رزمندگان مقاومت به رژیم صهیونیستی هشدار داده که انتقامشان را خواهند گرفت و خود را برای نابودی همیشگی آماده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =