کد خبر : 179246
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
-

یادواره شهدای کارمند گچساران برگزار شد

یادواره شهدای کارمند گچساران برگزار شد

به گزارش قائم آنلاین، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای کارمند شهرستان گچساران با حضور مسوولان و اقشار مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.  در این مراسم علی خوانپایه فرماندار گچساران با تبریک هفته دولت و گرامی داشت این هفته اظهار کرد: یاد و خاطره ۱۶ شهید کارمند شهرستان گچساران را گرامی می‌داریم. وی

به گزارش قائم آنلاین، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای کارمند شهرستان گچساران با حضور مسوولان و اقشار مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

 در این مراسم علی خوانپایه فرماندار گچساران با تبریک هفته دولت و گرامی داشت این هفته اظهار کرد: یاد و خاطره ۱۶ شهید کارمند شهرستان گچساران را گرامی می‌داریم.

وی با عرض تسلیت پیشاپیش به مناسبت ایام ماه محرم گفت: با وجود همه دشمنی‌ها که در راس آن آمریکای جنایتکار است امنیت  و آسایش امروز جامعه  مدیون شهدایی که با جانفشانی این امنیت و اقتدار را به وجود آوردند.

فرماندار گچساران ادامه داد: هر آنچه که امروز ما داریم، عزت و افتخار به واسطه ایثار شهدایی است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

 خوانپایه اذعان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم در اطراف کشور ما چه می‌گذرد اما در کشور ما امنیت و آسایش  وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در طول چهاردهه از عمر جمهوری اسلامی به واسطه مردم سالاری دینی خدمات خوبیارائه شده است، ابراز کرد:  علی رغم همه مشکلات  در این سنوات  اما توانسته‌ایم از این گردنه های سخت گذر به خوبی عبور کنیم.

وی افزود: ما از هشت سال جنگ با افتخار عبور کردیم و پس از آن از مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرد، ملت بزرگ ایران  این اجازه  را نداد که مشکلی به وجود بیاید.

 خوانپایه  عنوان کرد:ملت ایران ملتی است با شاخصه هایی که اجازه نداد دشمن بتواند اهداف خود را انجام دهد.

 بالاترین مقام اجرایی شهرستان  در ادامه با مقایسه قبل و بعد از انقلاب و خدمات ارائه شده در روستاها گفت:  امروز شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

وی  در ادامه به پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد اشاره کرد و گفت:  داد: به خودمان می بالیم که در هفته دولت بیشترین کلنگ زنی و افتتاحیه در شهرستان ما بوده است.

خوانپایه با بیان اینکه در بحث راه ها شرایط خوبی پیدا کرده ایم،تصریح کرد:  امروز روستاهای ما دارای شرایط خوبی هستند و همین موجب شده که  شاهد مهاجرت روستاییان به شهر نباشیم.

وی خاطرنشان کرد : همه این خدمات ، خدمات نظام جمهوری اسلامی است و همه این خدمات به واسطه امنیتی است که با خون شهدا به وجود آمده است.

فرماندار گچساران  در خصوص بحث اشتغال گفت:  امروز دیگر سیستم دولتی جوابگوی اشتغال نیست و ما باید با برنامه ریزی از ظرفیت خصوصی استفاده نماییم و این وظیفه ما خادمین مردم است.

 خوانپایه خاطرنشان کرد: تقویت بخش خصوصی و تعامل مردم در این خصوص وظیفه مسوولان اجرایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 14 =