کد خبر : 179256
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

کمیته امداد در ایجاد اشتغال کشور برند قابل قبولی دارد

کمیته امداد در ایجاد اشتغال کشور برند قابل قبولی دارد

به گزارش قائم آنلاین، سیدمرتضی بختیاری ظهر امروز در دیدار با امام جمعه کرمان اظهار داشت: کمیته امداد در زمان مسولیت آقای فتاح کارهای بزرگی انجام داد و اعتمادی عمومی مردم به این نهاد پیدا کردند و امروز شاهد آثار با برکت آن هستیم، چنانکه کمک‌های مردمی به مددجویان سال به سال در حال افزایش

به گزارش قائم آنلاین، سیدمرتضی بختیاری ظهر امروز در دیدار با امام جمعه کرمان اظهار داشت: کمیته امداد در زمان مسولیت آقای فتاح کارهای بزرگی انجام داد و اعتمادی عمومی مردم به این نهاد پیدا کردند و امروز شاهد آثار با برکت آن هستیم، چنانکه کمک‌های مردمی به مددجویان سال به سال در حال افزایش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به رشد قابل توجه کمک‌های مردمی به کمیته امداد در پنج ماهه ابتدای امسال اشاره داشت و افزود: در بخش خدمات بیشترین همکاری در خیران، نهادها و دستگاه‌ها قابل مشاهده است.

وی به حکم رهبری در انتصاب وی به ریاست کمیته امداد اشاره داشت و ادامه داد: رهبری در این حکم بر دو نکته توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار و باثبات برای جمعیت تحت پوشش کمیته امداد با رویکرد تکریم و حرمت‌گذاری تاکید دارند.

بختیاری تصریح کرد: در هر حوزه‌ای از ماموریت‌های کمیته امداد که بتوانیم با مدل‌های جدید بحث توانمندی را دنبال می‌کنیم و حتما باید از مدل‌های جدید فناوری استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: اشتغال می‌تواند در داخل خانه باشد که در ایجاد زمینه درآمد باثبات هم کمک کننده است، مانند طرح پنل‌های خورشیدی که درآمد باثبات برای مددجو ایجاد کرده‌اند.

وی ابراز داشت: در برنامه ۵ ساله ششم هم سالانه ۱۰۰ هزار اشتغال باید توسط کمیته امداد و بهزیستی ایجاد شود که سهم کمیته امداد ۷۰ هزار مورد است و طی سال‌های گذشته از برنامه توانسته بیش از میزان تعهد اشتغال ایجاد کند و ۱۷۰ هزار اشتغال را در سال سوم برنامه خودمان داریم.

بختیاری خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷ کمیته امداد در سطح کشور، ۷۰۰ هزار خانوار از خانواده‌های تحت پوشش خود را به واسطه ایجاد اشتغال و خودکفایی خارج کرده که سالانه ۲۱۰۰ میلیارد تومان به نفع بیت‌المال است، ضمن ‌اینکه مددجویان امداد از خوش‌حساب‌ها هستند و پرداخت به موقع تسهیلات دریافتی را داشتند.

بختیاری از حمایت‌های امام جمعه در استان کرمان تقدیر کرد و آنها را در پیشبرد اهداف موثر دانست و گفت: کمیته امداد در اشتغال، برند قابل قبولی در کشور و حتی شورای عالی اشتغال دارد و یک سوم اشتغال کشور را توانسته ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =