کد خبر : 179230
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

کشف یک تن و ۷۸۹ کیلوگرم تریاک در نیکشهر

کشف یک تن و ۷۸۹ کیلوگرم تریاک در نیکشهر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر جا به جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. وی افزود: ماموران فرماندهی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر جا به جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نیکشهر در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود با یک سری کار گسترده میدانی روز گذشته محل دپو محموله مواد مخدر را در داخل زمین های زراعی یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و در بازرسی از محل یک تن و ۷۸۹ کیلو و ۱۰۵ گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =