کد خبر : 179106
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

فاز نخست ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل افتتاح شد

فاز نخست ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل افتتاح شد

به گزارش قائم آنلاین، در پنجمین روز از هفته دولت، فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل با حضور استاندار مازندران، مسئولان و فرماندهان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. بر اساس این گزارش، این ورزشگاه  که باید دیگر آن را به لیست ورزشگاه‌های استاندارد ملی و بین المللی مازندران و کشور اضافه کرد؛

به گزارش قائم آنلاین، در پنجمین روز از هفته دولت، فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل با حضور استاندار مازندران، مسئولان و فرماندهان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این ورزشگاه  که باید دیگر آن را به لیست ورزشگاه‌های استاندارد ملی و بین المللی مازندران و کشور اضافه کرد؛ با همت بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث شد.

افزایش ۴ هزار نفری گنجایش تماشاگران پس از اتمام فاز دوم

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در این مراسم، مازندران را مهد همه رشته‌های ورزشی قلمداد و اظهار کرد: اعتقاد ما این است که هرکدام از شهرستان‌های استان، می‌تواند پایتخت یک رشته ورزشی باشد؛ مثل جویبار که معروف به پاییتخت کشتی جهان است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی و بازسازی استادیوم هفت تیر بابل، افزود: می‌توان گفت که فاز دوم ضلع شمالی استادیوم با مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر تقریبا نیازهای اولیه شهرستان بابل به لحاظ گنجایش تماشاگران را تامین می‌کند؛ اگر چه اعتقاد داریم که در شهرستان بابل به ظرفیت و فضای بیشتری نیاز است.

استاندار مازندران با توجه به اولویت حوزه زیرساخت‌ها در استان، خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌های ورزشی نیمه‌ تمام استان به بهره‌برداری برسد، سرانه ورزشی به ۱٫۵ متر مربع می‌رسد که اتفاق خوبی است.

حسین‌زادگان تاکید کرد: در حوزه ورزش همگانی باید تلاش کنیم مردم بیشتر ورزش کنند و حوزه سلامت را جدی بگیریم.

افتتاح فاز اول ورزشگاه هفت تیر بابل با اعتبار ۶ میلیارد تومانی

محمدمهدی اقبال‌پور مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا  نیز در این‌باره اظهار کرد: فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر شهدای بابل در دو بخش، جایگاه تماشاگران با دو هزار صندلی و ساختمان اداری  با مساحت دو هزار متر مربع شامل رختکن، سرویس بهداشتی و حمام، سالن کنفراس، اتاق پزشک، اتاق داوران و خبرنگاران و مجموعه تاسیسات و امکانات فنی با هزینه ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

ورزشگاه‌های ساری، جویبار و قائم‌شهر بازسازی می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا  با اشاره به اینکه بسیج سازندگی  یک نهاد تسهیلگر، توسعه‌گرا  و مردم محور است  و  به دولت در شتاب‌دهی  و تسریع پروژه‌ها به‌ویژه در نقاط محروم کمک می‌کند، افزود: ورزشگاه شهید متقی ساری، ورزشگاه جویبار و قائم‌شهر هم طبق تفاهم نامه‌ای با اداره کل ورزش جوانان با یک طراحی ویژه بازسازی  و ساخته می‌شود.

کلنگ ساخت فاز دوم ورزشگاه زده شد

گفتنی است در ادامه این مراسم و پس از انجام مراسم افتتاح فاز نخست این ورزشگاه، کلنگ ساخت فاز دوم ورزشگاه با ظرفیت ۴ هزار و ۱۰۰ تماشاگر،  ساختمان اداری و سالن‌های ورزشی به مساحت ۴ هزار مترمربع هم با حضور استاندار زمین زده شد.

فاز سوم و زمین چمن مصنوعی با مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا بازسازی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =