کد خبر : 179220
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

خلف وعده شهرداری ساری برای ساخت پردیس سینمایی

خلف وعده شهرداری ساری برای ساخت پردیس سینمایی

به گزارش قائم آنلاین، موضوع احداث پردیس سینمایی ساری ۳ سالی است که در شهرستان ساری داغ است، با بررسی کوچک در فضای مجازی مطالب زیادی در ارتباط احداث پردیس سینمایی در مرکز استان از افراد مختلف منتشر شده است. مباحث مطرح‌شده در ارتباط با ساخت این پروژه در سال ۹۷ بسیار پررنگ‌تر از سنوات

به گزارش قائم آنلاین، موضوع احداث پردیس سینمایی ساری ۳ سالی است که در شهرستان ساری داغ است، با بررسی کوچک در فضای مجازی مطالب زیادی در ارتباط احداث پردیس سینمایی در مرکز استان از افراد مختلف منتشر شده است.

مباحث مطرح‌شده در ارتباط با ساخت این پروژه در سال ۹۷ بسیار پررنگ‌تر از سنوات گذشته بود و دلیل آن برنامه‌ریزی متولیان امر در حوزه سینما برای جذب مخاطبان به تعداد محدود سینما در سطح استان بود.

هر چه به نیمه دوم سال ۹۸ نزدیک می‌شویم، وعده مسؤولان امر در حوزه شهری برای ساخت پردیس سینمایی عملیاتی نشده و در نهایت سیدعلی سیدپور مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران در جمع خبرنگاران از عدم همکاری شهردای ساری برای صدور مجوز پردیس سینمایی گلایه کرد.

وی با اعلام اینکه شرایط مالی برای تکمیل پروژه پردیس سینمایی در مرکز استان فراهم است، افزود: برای دریافت مجوز ساخت مورد حمایت شهرداری مرکز استان قرار نگرفتیم و با وجود وعده شهردار سابق، مجوز‌های لازم برای اجرای پروژه صادر نمی‌شود.

به گزارش فارس، سید‌پودر در حالی از عدم همراهی شهرداری ساری در اجرای این پروژه صحبت به میان آورد که در مصاحبه‌های قبلی خویش با رسانه‌ها از تصویب این طرح با حمایت قاطع ۹ عضو شورا در جلسه علنی خبر داد.

بر اساس اطلاعات موجود از مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران در فضای مجازی مقرر شده بود که شهرداری بابت ساخت پردیس سینمایی عوارض ساخت دریافت نکند.

 پردیس سینمایی ساری قرار است در محل سابق سینما ایران روبروی ساختمان شورا ساخته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =