کد خبر : 179264
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

اهالی طنز در «شکرپاره» طنازی می‌کنند

اهالی طنز در «شکرپاره» طنازی می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، اولین نشست طنز«شکرپاره» با حضور طنزپردازان کشور در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود. محمدمهدی رضازاده، رئیس خانه شعر و ادبیات، در خصوص راه‌اندازی این مجموعه می‌گوید: خانه شعر و ادبیات یکی از حوزه‌های مهم در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد است که به عنوان یک نهاد مستقل در حوزه شعر

به گزارش قائم آنلاین، اولین نشست طنز«شکرپاره» با حضور طنزپردازان کشور در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

محمدمهدی رضازاده، رئیس خانه شعر و ادبیات، در خصوص راه‌اندازی این مجموعه می‌گوید: خانه شعر و ادبیات یکی از حوزه‌های مهم در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد است که به عنوان یک نهاد مستقل در حوزه شعر و ادبیات، کار خود را آغاز کرده و قرار است به عنوان مجموعه جریان‌ساز در حوزه‌های مختلف ادبیات فارسی و محفلی برای گردهم آیی ادبیان، شاعران و نویسندگان فعالیت کند.

او افزود: ادبیات کلاسیک، طنز، شعر آیینی و‌ داستان، تنها بخشی از حوزه‌ای فعالیت این مجموعه است.

رضازاده با اشاره به اینکه طنز به عنوان ساختاری مستقل با نگاه نقادانه خود تاثیر مهمی بر اصلاح جامعه دارد اظهار کرد: خانه شعر و ادبیات، با این نگاه و با رویکرد اصیل به طنز دارد و «شکر پاره» را به عنوان یکی از بخش‌های مهم خود، به صورت متناوب برگزار خواهد کرد.

خانه شعر و ادبیات در روز جمعه هشتم شهریور از ساعت هفده میزبان طنزپردازان مطرح کشور خواهد بود.

ناصر فیض، اسماعیل امینی، رضا رفیع، امید مهدی نژاد، علیرضا لبش، سعید طلایی، عبدالله مقدمی و نسیم عرب امیری در این نشست، شعر طنز می‌خوانند و مهدی فرج اللهی برای مخاطبان این برنامه موسیقی طنز اجرا خواهد کرد. دبیر و مجری عصر طنز «شکرپاره» صابر قدیمی است.

ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و به پنج نفر از میهمانانی که در طول برگزاری جلسه در مسابقه شرکت کنند، جوایز ارزنده اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت باید به میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از پل شهید مدرس، خروجی باغ هنر، خانه شعر و ادبیات مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 13 =