کد خبر : 179260
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

المپیاد ملی استعدادهای برتر شنا پسران در کرمانشاه آغاز شد

المپیاد ملی استعدادهای برتر شنا پسران در کرمانشاه آغاز شد

به گزارش قائم آنلاین، پیمان جاویدان در گفت‌وگو ، از کرمانشاه در خصوص این رویداد ورزشی، اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر در رشته شنا در دو رده سنی ۱۳-۱۴ و ۱۵-۱۶سال در ۳۴ ماده برگزار می‌شود و تمامی استان‌های کشور با نمایندگان خود در این المپیاد حاضر هستند. جاویدان ادامه داد: در جریان المپیاد استعداد‌های

به گزارش قائم آنلاین، پیمان جاویدان در گفت‌وگو ، از کرمانشاه در خصوص این رویداد ورزشی، اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر در رشته شنا در دو رده سنی ۱۳-۱۴ و ۱۵-۱۶سال در ۳۴ ماده برگزار می‌شود و تمامی استان‌های کشور با نمایندگان خود در این المپیاد حاضر هستند.

جاویدان ادامه داد: در جریان المپیاد استعداد‌های برتر شنا در استان کرمانشاه بیش از ۵۰۰ کادرفنی، ورزشکار و سرپرست مهمان کرمانشاه خواهند بود و امیدواریم علاوه بر حضور موفق در مسابقات شنا از جادبه‌های این استان حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

وی یادآور شد: استان کرمانشاه دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته شنا است و یکی از مدعیان کسب سکو در المپیاد استعدادهای برتر در رشته شنا محسوب می‌شود و این در حالی است که استان‌های مرکزی، اصفهان، تهران و خراسان رضوی از سایر مدعیان اصلی کسب سکو در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته شنا هستند.

جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری المپیاد استعدادهای برتر در رشته شنا، زمینه کشف استعدادهای برتر این رشته فراهم شود.

لازم به ذکر است در دومین دوره مسابقات استعدادهای ورزشی، ۹۶ رشته در نظر گرفته شده که سهم پسران ۵۷ و دختران نیز ۳۹ رشته ورزشی  است و تا پایان روز ششم شهریور استان تهران با ۳۳ طلا ، ۲۰ نقره و ۲۴ برنز و مجموع ۷۷ مدال در جایگاه نخست، استان اصفهان با ۲۳ طلا، ۲۴ نقره و ۲۵ برنز و مجموع ۷۲ مدال در جایگاه دوم ،استان مازندران با ۲۲ طلا، ۱۱ نقره و ۲۰ برنز و مجموع ۵۳ مدال در جایگاه سوم و استان کرمانشاه با شش طلا، شش نقره و ۸ برنز و مجموع ۲۰ مدال در جایگاه هفدم این مسابقات قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =