کد خبر : 179242
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

اقلام مورد نیاز محرم به صورت عمده در اخیار هیات‌ها قرار می‌گیرد

اقلام مورد نیاز محرم به صورت عمده در اخیار هیات‌ها قرار می‌گیرد

به گزارش قائم آنلاین، فرج‌الله رحمتی امروز در گفت‌وگو ، در شهرکرد، گفت: به روال گذشته در ایام محرم به طور ویژه نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر بازار انجام می‌شود. مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقلامی که در ایام سوگواری محرم مورد نیاز مردم و هیأت‌های مذهبی است به‌وفور

به گزارش قائم آنلاین، فرج‌الله رحمتی امروز در گفت‌وگو ، در شهرکرد، گفت: به روال گذشته در ایام محرم به طور ویژه نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر بازار انجام می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقلامی که در ایام سوگواری محرم مورد نیاز مردم و هیأت‌های مذهبی است به‌وفور در بازار وجود دارند، افزود: ازجمله آن می‌توان به شکر و برنج اشاره کرد که در این ایام برای پخت نذری استفاده بیشتری دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اگرچه قیمت برخی اقلام همچون ظروف یکبار مصرف دچار نوساناتی شد اما این اقلام به اندازه کافی در بازار موجود هستند.

رحمتی درخصوص ابلاغیه ستاد تنظیم بازار پیرامون قیمت مصوب برخی اقلام کاربردی در ایام محرم به استان‌ها، عنوان کرد: این ابلاغیه به کلیه اصناف شهرکرد ابلاغ شده است و پیش‌بینی شده این کالاها در ایام محرم با قیمت مصوب توزیع شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این اقلام در واحدهای صنفی هم توزیع می‌شود تا در اختیار مردم قرار گیرد و چون مصرف هیأت‌های مذهبی بیشتر است به‌صورت عمده در اختیار قرار می‌‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =