کد خبر : 179202
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

افتتاح روزانه یک پروژه مشارکتی بسیج سازندگی هفته دولت در مازندران

افتتاح روزانه یک پروژه مشارکتی بسیج سازندگی هفته دولت در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی اقبال‌پور در  گفت‌وگو با خبرنگار در ساری درباره افتتاح فاز نخست استادیوم هفت تیر شهدای شهرستان بابل اظهار کرد: بسیج سازندگی یک نهاد تسهیل‌گر، توسعه‌گرا و مردم محور بوده که درواقع واسطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است که به عبارتی به دولت و دستگاه‌های اجرایی در شتاب‌بخشی و تسهیل‌گری

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی اقبال‌پور در  گفت‌وگو با خبرنگار در ساری درباره افتتاح فاز نخست استادیوم هفت تیر شهدای شهرستان بابل اظهار کرد: بسیج سازندگی یک نهاد تسهیل‌گر، توسعه‌گرا و مردم محور بوده که درواقع واسطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است که به عبارتی به دولت و دستگاه‌های اجرایی در شتاب‌بخشی و تسهیل‌گری در اجرای پروژه‌ها به‌ویژه در نقاط محروم کمک می‌کند.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های بسیاری در سطح استان که در اختیار بسیج سازندگی است، افزود: در هفته دولت سعی شد هر روز یک پروژه‌ای برای افتتاح در سطح استان داشته باشیم که نخستین پروژه، افتتاح استادیوم شهدای نوشهر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور بوده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه فاز نخست استادیوم هفت تیر شهدای شهرستان بابل امروز افتتاح شد، اضافه کرد: این پروژه شامل دو بخش جایگاه تماشاگران با ۲ هزار ظرفیت و سطح اشغال یک‌هزار مترمربع و ساختمان اداری شامل سالن رخت‌کن، سرویس بهداشتی و حمام به صورت مجزا، سالن کنفرانس، جایگاهی وی آی چی، اتاق پزشک، داوران، خبرنگاران و مجموعه تاسیسات برق و مکانیکی با ۲ هزار مترمربع است.

این مسؤول ادامه داد: فاز دوم مربوط به پروژه‌ای که امروز کلنگ‌زنی شد و این پروژه نیز در دو بخش سکوهای تماشاگران بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ صندلی و سطح اشغال حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۲ هزار مترمربع ساختمان ورزشی است.

اقبال‌پور تصریح کرد: فاز نخست این پروژه حدود ۶ میلیارد تومان تاکنون هزینه در برداشته است که ۴٫۸ میلیارد جذب شده و ۵٫۳ میلیارد تخصیص و انشالله جذب خواهد شد.

وی یادآور شد: فاز سوم این پروژه شامل چمن با مساحت یک‌هزار و ۶۸۰ مترمربع است که بعد از اتمام فاز دوم چمن نصب و زیرساخت آن آماده خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در پایان گفت:  پروژه‌هایی دیگری نیز امروز طی ۲۴ ساعت آینده افتتاح خوهد شد که ساختمان پزشکی قانونی بابل با مساحت ۵۰۰ مترمربع خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − شش =