کد خبر : 179006
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

شهریور بدون غرقی در دریا

شهریور بدون غرقی در دریا

به گزارش قائم آنلاین، نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: از یکم خرداد ماه امسال تاکنون ۲۲ تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۱۹ تن مرد و سه تن زن بودند. وی افزود: معمولا ماه‌های مرداد و شهریور بیشترین غرقی را در سواحل مازندران شاهد هستیم ولی

به گزارش قائم آنلاین، نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: از یکم خرداد ماه امسال تاکنون ۲۲ تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۱۹ تن مرد و سه تن زن بودند.

وی افزود: معمولا ماه‌های مرداد و شهریور بیشترین غرقی را در سواحل مازندران شاهد هستیم ولی به‌دلیل توجه مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق از ابتدای شهریور هیچ غرقی نداشتیم.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: دریای مازندران امروز مواج بوده و این وضعیت تا فردا ادامه خواهد داشت توصیه ما به مردم این است از شنا در دریای مواج به شدت خودداری کنند.

کریمیان تصریح کرد: ناجیان غریق آموزش دیدند که سوت بزنند متاسفانه برخی سوت زدن ناجیان را نوعی توهین می‌دانند درحالی‌که این هشدارها و سوت زدن‌ها برای سلامت همه مسافران است.

وی در پایان گفت: تعداد نجات‌یافتگان در دریای مازندران از مرز یک‌هزار تن گذشت و همچنان نیز درحال افزایش بوده؛ چراکه ناجیان غریق به‌صورت شبانه‌روزی در سواحل استان حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 13 =