کد خبر : 179063
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

سنگنوردان زنجانی با تجهیزات جدید آشنا نیستند

سنگنوردان زنجانی با تجهیزات جدید آشنا نیستند

به گزارش قائم آنلاین، داود رکابی امروز در گفت‌و‌گو ، در زنجان با معرفی خود اظهار کرد: ۱۷ سال است، عضو تیم ملی هستم. عضو تیم ملی سنگنوردی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جهان انتخابی المپیک ۲۰۲۰ بود، اضافه کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات قوی بودند و تیم‌های چون چین، ژاپن، کره و ایتالیا

به گزارش قائم آنلاین، داود رکابی امروز در گفت‌و‌گو ، در زنجان با معرفی خود اظهار کرد: ۱۷ سال است، عضو تیم ملی هستم.
عضو تیم ملی سنگنوردی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جهان انتخابی المپیک ۲۰۲۰ بود، اضافه کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات قوی بودند و تیم‌های چون چین، ژاپن، کره و ایتالیا و استرالیا در این مسابقات درخشیدند.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران حرفه‌ای و خوب ظاهر شدند، عنوان کرد: از ایران نیز دو نفر به عنوان ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند که بنده و الناز رکابی بودند.
رکابی با اشاره به اینکه خواهرم جزو ۳۰ نفر برتر این مسابقات بود، گفت: اما ۲۰ نفر نخست انتخاب شدند و ۶ نفر اصلی به المپیک راه یافتند.
عضو تیم ملی سنگنوردی با بیان اینکه هنوز شانس مجدد برای انتخاب به عنوان ورزشکار المپیک وجود دارد، اضافه کرد: هفته بعد به اردوی اتریش رفته و دو ماه کار می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه اردوی اتریش هزینه زیاد به دنبال دارد، گفت: باید بخشی را خود هزینه کنیم و انتظار می‌رود مسؤولان ما را کمک کنند تا بتوانیم آمادگی لازم را کسب کنیم.
رکابی با اشاره به اینکه یک مسابقه دیگر در ژاپن برگزار می‌شود که انتخابی المپیک است، ادامه داد: با توجه به اخذ سهمیه المپیک توسط دو ورزشکار ژاپنی امید به دریافت سهمیه وجود دارد.
عضو تیم ملی سنگنوردی با اشاره به اینکه از نظر قدرت بدنی و استقامت چیزی کم نداریم، گفت: در مسابقات اخیر عدم آشنایی ما به تجهیزات چون سنگنوردی چون گیره‌ها عوض شده و از طرفی ما در هیچ مسابقه برون مرزی شرکت نکرده بودیم، از دلایل عدم موفقیت ما بود.
وی عدم نتیجه گرفتن ورزشکاران زنجانی را بیشتر به دلیل تکنیک و به روز شدن گیره‌های دیواره صخره‌ها خواند و افزود: ورزشکاران بیشتر تجهیزات را ندیده، اما اگر بتوان کار کنیم و تجهیزات را بشناسیم می‌توان نتیجه بهتری کسب کرد.
رکابی با بیان اینکه متاسفانه گیره‌های جهانی در ایران وجود ندارد، افزود: گیره‌های موجود در مسابقات کاملا با گیره‌های ایران فرق می‌کند اما اگر اردو برویم می‌توان بهتر نتیجه گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + شانزده =