کد خبر : 179086
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
-

افتتاح ۲ پروژه برق منطقه‌ای در قائم‌شهر

افتتاح ۲ پروژه برق منطقه‌ای در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، مهدی رازجویان معاون استانداری مازندران عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح دو پروژه برق در قائم‌شهر، هفته دولت را زمان بهره‌براری خدمات کارگزاران نظام مقدس جنهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: در هفته دولت امسال حدود یکهزار پروژه در مازندران با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی

به گزارش قائم آنلاین، مهدی رازجویان معاون استانداری مازندران عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح دو پروژه برق در قائم‌شهر، هفته دولت را زمان بهره‌براری خدمات کارگزاران نظام مقدس جنهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: در هفته دولت امسال حدود یکهزار پروژه در مازندران با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: این طرحها برای یکهزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ثابت ایجاد می‌کند و همچنین ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در حین افنتاح این پروژه‌ها مشغول بکار می‌شوند.

رازجویان با اشاره به تحریمها و فشار دشمن، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد عرصه را بر مردم تنگ کند اما با پیگیریهای انجام شده سعی کردیم حداقل‌ها را به حداکـثر برسانیم و تمام سعی و تلاش خود را بکار ببریم تا این پروژه‌ها در کمترین زمان به پایان برسد.

یادآور می‌شود: عصرسه‌شنبه دو پروژه برق‌رسانی در قائم‌شهر افتتاح شد که شامل توزیع برق شهید دارایی و تعویض هادی
خط ۶۳ کیلو ولت در تلار با هزینه بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال بود.

همچنین ۱۷ پروژه در بخش انتقال و فوق توزیع استان مازندران به مبلغ ۳ هزارو۵۸۷ ریال و ۵ مولد مقیاس کوچک با مشارکت بخش خصوصی یا اعتبار ۴ هزارو۸۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین امروز یک سرخانه یکهزارتنی با ۴ سوله صفر درجه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در قائم‌شهر افتتاح شد که سه میلیون تومان آورده بخش خصوصی و یک میلیارد تومان وام از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد.

این سردخانه بزرگترین صادرکننده سیب، موز، کیوی و پرتقال محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =