کد خبر : 178912
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
-

گل‌گهر بازی سختی برابر سایپا دارد

گل‌گهر بازی سختی برابر سایپا دارد

به گزارش قائم آنلاین، حیدر افسری  در گفت‌وگو با خبرنگار  در کرمان در خصوص تایید یا رد ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان اظهار داشت: این ورزشگاه پس از ورزشگاه آزادی دومین ورزشگاه مورد تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال بود و اکنون ورزشگاه کامل است و می‌تواند صدها هوادار فوتبال سیرجان را در خود بدون کوچکترین مشکلی

به گزارش قائم آنلاین، حیدر افسری  در گفت‌وگو با خبرنگار  در کرمان در خصوص تایید یا رد ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان اظهار داشت: این ورزشگاه پس از ورزشگاه آزادی دومین ورزشگاه مورد تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال بود و اکنون ورزشگاه کامل است و می‌تواند صدها هوادار فوتبال سیرجان را در خود بدون کوچکترین مشکلی جای دهد.
وی با بیان اینکه در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، گفت: بازی مقابل نساجی اولین تقابل گل گهر سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود و اولین بازی برای هر تیمی سخت است و ما خوشحالیم که به یک امتیاز این مسابقه دست پیدا کردیم.
مدیر رسانه‌ای باشگاه گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه جذب تمامی بازیکنان با نظر وینگو صورت گرفته است، بیان داشت: بازیکنان خروجی تیم نیز با نظر وینگو کنار گذاشته شدند.
وی با اشاره اینکه بازی با سایپا بازی سختی است، گفت: ما به دنبال کسب یک امتیاز از تیم خوب و پرمهره‌ای چون سایپا هستیم زیرا بازی بسیار سختی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =