کد خبر : 178961
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
-

چهارهزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده شد

چهارهزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده شد

به گزارش قائم آنلاین، احمد مرادی امروز در آیین بهره‌برداری از مدرسه استثنایی حضرت زینب(س) شهر دیر اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس استان در هفته دولت امسال ۱۱ پروژه آموزشی،فرهنگی و ورزشی با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال افتتاح می‌کند و چهارهزار مترمربع به فضاهای آموزشی اضافه می‌شود. مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: همچنین در

به گزارش قائم آنلاین، احمد مرادی امروز در آیین بهره‌برداری از مدرسه استثنایی حضرت زینب(س) شهر دیر اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس استان در هفته دولت امسال ۱۱ پروژه آموزشی،فرهنگی و ورزشی با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال افتتاح می‌کند و چهارهزار مترمربع به فضاهای آموزشی اضافه می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: همچنین در این هفته عملیات اجرایی پنج پروژه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که با تکمیل این پروژه‌ها، هشت‌هزار مترمربع دیگر به فضاهای آموزشی استان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تسریع در عملیاتی شدن این پروژه‌ها بتوانیم در توسعه آموزش و پرورش نقش آفرین باشیم.

ایاب و ذهاب، مهمترین مشکل دانش‌آموزان استثنایی

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرور شهرستان دیر از دستگاه‌های پویا و فعال شهرستان است، گفت: خوشبختانه رضایت‌مندی خوبی نسبت به این نهاد در جامعه وجود دارد.

کریم علی‌حسنی افزود: سال گذشته ۵۰ قبولی در دانشگاه فرهنگیان و ۶ قبولی پزشکی داشته‌ایم و امسال نیز ۱۵ نفر از کنکوری‌های شهرستان دیر رتبه زیر هزار کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و مقوله آموزش زیربنای توسعه هر جامعه‌ای است و نگاه ما هم به این نهاد ویژه است.

این مسؤول عنوان کرد: در سطح شهرستان دیر ۱۰ واحد آموزشی در دست احداث داریم که اعتبارات آن شاید دو برابر  اعتبارات تملک دارایی شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان دیر به مشکلات مدرسه تازه تأسیس استثنایی حضرت زینب (س) اشاره و اظهار کرد: این مدرسه ساختمان سرایداری و زمین چمن مصنوعی ندارد که نیازمند همکاری مسؤولین استان برای حل این دو مشکل هستیم.

وی اضافه کرد: مهمترین دغدغه اولیا دانش‌آموزان استثنایی مقوله ایاب و ذهاب فرزندشان هست که در این زمینه هم نیازمند مساعدت هستیم.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز با حضور محسن غفوریان معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مدرسه سه کلاسه حضرت زینب(س) شهر دیر با اعتبار هشت میلیارد ریال با زیربنای ۴۸۰ مترمربع به  همت خیر نیک‌اندیش حاج کامل مومنی به بهره‌‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 14 =