کد خبر : 178814
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
-

نبرد داماش و ملوان در شهرآورد گیلان

نبرد داماش و ملوان در شهرآورد گیلان

به گزارش قائم آنلاین، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز (سه‌شنبه) با انجام ۹ بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین این دیدارها، آلومینیوم اراک به مصاف نود ارومیه‌ می‌رود. شاگردان وحید بیاتلو که در دو دیدار هفته اول خود توانستند ۶ امتیاز کسب کنند و با پیروزی بر تیم‌های علم و ادب تبریز و

به گزارش قائم آنلاین، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز (سه‌شنبه) با انجام ۹ بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین این دیدارها، آلومینیوم اراک به مصاف نود ارومیه‌ می‌رود.

شاگردان وحید بیاتلو که در دو دیدار هفته اول خود توانستند ۶ امتیاز کسب کنند و با پیروزی بر تیم‌های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت در رتبه دوم جدول رقابت‌های لیگ یک قرار بگیرند، در این بازی خارج از خانه به دنیال پیروزی هستند تا با تزلزل تیم بادران تهران در رتبه اول بتوانند به صدر جدول لیگ دسته یک صعود کنند. در مقابل تیم آلومینیوم اراک که در دو بازی اول خود، با یک برد و یک تساوی ۴ امتیاز کسب کرده، با حمایت هواداران خود در این بازی خانگی به دنبال پیروزی است و باید دید تقابل تفکرات محمود فکری و وحید بیاتلو چه نتیجه‌ای را به دنبال می‌آورد.

در بازی مهم دیگر امروز (سه‌شنبه) بادران تهران با تیم تازه تاسیس رایکا بابل بازی می‌کند. نارنجی‌پوشان بادرانی که با هدایت فرهاد کاظمی، تا اینجای کار با کسب دو پیروزی مقابل استقلال خوزستان و نیروی زمینی تهران در صدر جدول قرار دارند،‌ در ورزشگاه هفت‌تیر بابل به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا جایگاه خود را در رتبه اول جدول مستحکم کنند. از طرفی دیگر رایکای بابل با یک باخت و یک تساوی در دو هفته اول، در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و برای بهتر کردن شرایط خود در رقابت‌های لیگ یک به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند.

همچنین،‌ ملوان بندرانزلی به مصاف داماش گیلان می‌رود و شهرآورد گیلان در هفته سوم برگزار می‌کنند. ملوان که هفته گذشته، علی لطیفی را برکنار کرده و آرتا منهاجی را به عنوان سرمربی موقت خود برگزیده، به دنبال بهبود شرایط خود در جدول رقابت‌های لیگ یک است و برای اینکه از رتبه سیزدهم جدول بالا بیاید، به بردن رقیب همشهری خود و کسب سه امتیاز این بازی نیاز دارد. در مقابل داماش گیلان اوضاع بهتری نسبت به ملوان دارد و با ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و می‌تواند با کسب پیروزی در این بازی خود را نیمه بالای جدول نگه دارد.

برنامه هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

قشقایی شیراز-مس رفسنجان ساعت ۱۸:۰۰

نیروی زمینی-سپیدرود رشت ساعت ۱۸:۰۰

ملوان-داماش گیلان ساعت ۱۸:۰۰

آرمان گهر-مس کرمان ساعت ۱۸:۰۰

سرخپوشان پاکدشت-گل ریحان البرز ساعت ۱۸:۰۰

علم و ادب تبریز-خوشه طلایی ساوه ساعت ۱۸:۰۰

استقلال خوزستان-فجر سپاسی ساعت ۱۸:۰۰

آلومینیوم اراک-نود ارومیه ساعت ۱۸:۰۰

رایکا بابل-بادران تهران ساعت ۱۸:۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 10 =